Pregatirea

32 0 0
                                    

Dintr-odata vad cum usa de la intrare se deschide cu putere si pe ia intra Ilias cu Irame,deci deasta a plecat asa.Nu ii bag in seama si ma var mai bine pe podeaua deja uda de la lacrimi.
Cand Ilias observa ca nu vreau sa-i bag in seama vine si ma ia cu forta pe sus.
-Ce faci?Lasama jos acum!
Incep eu sa tip ca o nebuna,aceasta ma tranteste pe canapea si cand vreau sa ma ridic si sa fug acesta imi trage o palma.
-Dute sus Irame iti spun eu cand sora ta va putea sa vorbeasca.
Ii spune Ilias surioarei mele aceastea si ea pleaca lasanduma singura cu el.
-Scuze pentr-u palama,dar daca tu esti asa inchipueti cum e Irame care e mult mai slaba ca tine ea ce ar trebui sa faca? In loc sa te vada puternica tu ii arati slabiciune.Uite Evelin daca nu esti puternica pentru tine macar fii pentr-u Irame.
Imi baga acesta mintile in cap si avea dreptate in tot ce a spus,eu trebuie sa fiu puternica pentr-u amandoua.Ce ma bucur ca e si el aici nu stiu ce mas face fara el.
-Multumesc Ilias ai dreptate,poti sa-mi dai scrisoarea de pe hol te rog?
Acesta incuvinteaza si se duce sa imi aduca scrisoarea aceasta avand sigiliul regal inscriptionata pe ea.
O desfac si cand incep sa citesc mai aveam o speranta dar in acelasi timp ma doare sufletul ca o las pe Irame.Daca nu stiti despre ce este vorba am sa va luminez in scrisoare spune ca la bal sa va prezenta doar o fata din fiecare familie,acolo unde va fi aleasa ca sluga,hranitoare,iubita si cel mai rau sluga sexuala.
-Ce scrie?
Ma intreaba prietrnul meu curios.
-Nu mai eu trebuie sa ma duc la bal Ilias.
-Cum nu poti sa pleci asa?Si mai ales singura nu.
-Nu imi pasa  nu-mi este frica.
Cu inima in dinti plec de la masa si ma indrept spre camera surori mele.
-Irame pot sa intru?
Atunci aud un intra infundat,cand intru sora mea statea pe pat cu capul in perna inconjurata de mii de servetele.
-Hei.
Spun eu apropiinduma usor de patul ei si cuprinzando in brate.
-Am vorbit cu Sandra.
Aud vocea ragusita a surori mele si paraca ceva din mine se sfasia complet, a da stiu inima.
-Si ce spunea? spun eu cu vocea tremuranda.
-Ca nu mai o fata din familia respectiva va pleca si found vorba de noi tu o sa te sacrifici pentru ca esti incapatanata.Si stiu ca ma vei lasa pe maini  bune adica in grija lui Ilias dar no sa fie lafel fara tine.
Auzind toate acestea pentru prima oara plangeam impreuna cu sora mea.
Dintr-odata aceasta se ridica brusc isi strege nasul si imi sterge lacrimile.
-Hai gata cu bocitul doar trebuie sa te pregatesti de un bal.
Spune ea serioasa pentru prima oara simnt ca sora mea se poate descurca sunt asa mandra de ea.Cat eram eu pirduta in ganduri in camera isi face aparitia Ilias.
-Si vati linistit.
Spune prietenul meu nepasator cu toate ca stiu ca in spatele acestei nepasari ascunde multa suferita.
-Da suntem bine.
Spune frumoasa mea surioara.
-Eu cred ca mai bine am merge in oras ca o ultima iesire pana plec.
Fara sa vreau imi scapa o lacrima dar o sterg fara sa vada cineva.
-Bine.
Spun prieteni mei la un ison.
Cat timp eram noi in oras ,eu am inceput sa ma gandesc cum va fii viata mea de acum in nainta.Gandul ca o sa fiu scalava unui mort ma scarbeste.Ma opresc pentru un pret de cateva secunde si atunci simt un fior de nedrescris.Cand imi mut privirea spre locul de unde simt fiorul puternic.Vad  o vitrina si o rochie,de la aceea rochie luam acele fioruri dar parca ceva sau cineva imi spune sa o iau.Asa ca intru in magazin si o cumpar fara sa o mai probez si fug acasa mai aveam doar trei ore pana la acel bal dar parca moartea mea deja sosise.
Rochia era de un albastru inchis destul de transparenta,brodata cu diamante in josul rochiei,in partea de sus are niste cusaturi fine atent alese cu un material transparent ,avand si niste detali brodate in cristale.Mai pe scurt era perfecta pacat ca o purtam la sfarsitul meu poate cu alta ocazie mas fii bucurat mai mult de ea.La machiaj am optat doar pentru un luciu de buze transparent,iar la par un coc de bucle care imi ajungea pana pe umeri printe bucle mai gasinduse cateva perle iar in picioare o pereche de pantofi de clestal.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum