Vrei sa fi soția mea???

9 1 0
                                    

De când am născut totul a început sa fie din ce în ce mai bine. Copilași mei au început sa crească Conar a început sa vorbească ușor ușor și sa meargă, pe cand Lucifer abea a reușit sa se dezvete sa doarmă cu noi. Conar este primul născut, Lucifer fiind puțin mai micuț.
Cu Damon este totul din ce în ce mai bine, îmi arata în fiecare zi ca ma iubește iar asta ma umple de fericire și emoție. Draga mea sora este și ea într-o relație cu regele umbrelor, cu toate ca o iau foarte ușor din cauza iubitului meu protector.
-Iubito. Sunt trasa din gândurile mele de glasul, plin de iubire al iubitului meu. La auzul gândurilor mele un mic surâs îmi părăsește lăcașul meu de cult, iubitul meu acum pot spune asta cu lejeritate. Și când ma gândesc ca erau vremuri când ii spuneam stăpâne.
-O iubirea mea ce gânduri păcătoase ai, dacă vrei sa îmi mai spui stăpâne poți sa îmi spui în pat, când desavarsim actul sex... Nu îl las sa termine ca ii dau cu o perna în cap și dau sa ies repede pe ușa. Dar simt ca sunt prinsa de încheietura și în secunda următoare cum sunt lipita de pieptul sau tare și bine făcut el poziționandusi mâinile de o parte și de alta a taliei mele și așezândusi capul pe umărul meu.
-Ce rușinoasă ești tu, draga mea.
Spune și ma musca de lobul urechi, trimițândumi fiori în tot corpul.
-Ma întreb dacă vei continua sa fi asa și după ce devi în totalitate a mea, regina a regatului meu. Ma desprind brusc din îmbrățișarea călduroasă a sa și ma întorc cu fata spre el. Vad cum se pune în genunchi, îmi ia mana în a sa și o săruta.
-Damon ce.... Nu termin sa spun ce voiam ca îmi pune mana la gura și îmi spune.
-Evelin, mai făcut un om mai bun, un rege bun, acum am ajuns sa fiu iubit de popor și familie. Mai făcut cel mai fericit om atunci cand miai adus pe lume urmași mei, ai dinastiei mele.Il priveam neutru ne știind unde vrea sa ajungă vad cum ea o gura de aer și continua .Ca ai fost de acord sa ma accepți, mai mult ma iubești și îmi împărtășești asta în fiecare zi, ma bucur ca team găsit, ca am putut sa te descopăr pe tine asa cum ești tu. O persoana minunata, onesta, altruista, o mama de top.Evelin vreau sa îmi răspunzi cu sinceritate te rog?
Deja plangeam, pe obraji mei se aflau acum șiroaie de lacrimi, nu de triste, durere, sau singurătate, frustrare ci de fericire. Ne mai având cuvinte sai răspund încuviințez din cap.
-Bun, atunci pot continua. Evelin ma faci fericit și te iubesc mult și as vrea sa ma lasi, nu as vrea sa îmi faci onoarea de a ma însoți în viata de a ma lasa sa îți fiu aproape. Evelin vrei sa fi soția mea?
Cand aud acele cuvinte, ieșind din gura sa primul meu instinct a fost acela de ai sari la gat și de a-l săruta pătimaș.
-Sa înțeleg ca acesta este un da. Îmi spune el râzând făcândumi inima sa tresalte de la atâta bucurie și fericire pe care o vedeam pe cipul sau, dar cel mai mult ma bucura ca fericirea asta eu io provocam.
-Da! Da! Da, de un milion de ori da.
Atunci vad cum îmi ia mana și îmi așează un inel de logodna pe degetul meu inelar.
-Nu îmi vine sa cred chiar e adevărat.
-Normal draga mea ce ai crezut. Acesta vine periculos de aproape de mine și ma ia în brate și începe sa se învârte cu mine prin camera ca un nebun, noi râzând ca doi adolescenți îndrăgostiti pentru prima oara, bine dar asa eram, eram îndrăgostita pentru prima oara dar și pentru ultima.
-Gata nebunule, ce e cu atâta fericire?spun sărutândul.
-Te iubesc ce sa am mai mult.
-Tot nu îmi vine sa cred cât de fericita ma faci, ma faceti. Spun asta pitici mei intrând deja în camera sărindune în brate.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum