NOT: Evet yeni bir bölümle karşınızdayım. Bu bölümü telefondan yazdım inşallah yanlış olmamıştır. Çünkü yanlış yazmamaya dikkat ettim ama yinede klavyenin azizliğine uğrayabilirim. okuduktan sonra vote etmeyi unutmayın. sizleri çok seviyorum. yorumlarınız için de çok ama çok teşekkür ediyorum. cevap yazamadığım için özür dilerim vakit bulamıyorum ama bu yorumlarınızı okumadığım anlamına gelmez siz yorum yazın ben okurum. inşallah cevap da yazacağım bu sefer. neyse uzatmayayım dedim ama bayağı bir uzadı.
iyi okumalar. .. "Evet derdinin ne olduğunu söyleyecek misin? "Genç adam kendini iyice köşeye sıkışmış hissediyordu. İçinden geçenlerin tam tersine Bethe yalan söyledi.
"Ne söylememi bekliyorsun? Evet ne sevgi ne de kıskançlık duyuyorum. Sadece.. sadece o adamdan hoşlanmıyorum hepsi bu. " Beth sinirden dudaklarını ısırdı. Bu adam gerçekten çok inatçıydı.
" Demek hepsi bu öyle mi? "
" Evet hepsi bu dahası onunla yalnız kalmanı iki cümleden fazla konuşmanı bir de göz göze gelmeni yasaklıyorum. " Arkasını döndü. Emirlerini buyurmuş itaat edileceğine de kesin emindi ama " bitti mi?" diyen kızın sorusuyla durdu. Kıza dönmeden omuz silkti ve "bitti" dedi.
" O zaman şimdi sen beni dinle. Madem beni sevmiyor ve de kıskanmıyorsun bana da karışamazsın. İstediğimle yalnız kalır, istediğimle konuşur, istediğimle de göz göze gelirim. Canım ne istiyorsa onu yaparım. Genç adam hırsla döndü.
" Hele ki öyle bir aptallık yap senin o güzel kafanı koparırım ona göre."
diye tehdidini söyledikten sonra kızı odada yalnız bırakıp dışarı çıktı.
Odadan çıktığı anda da Beth'in annesine yakalandı.
" Luka kızımın odasından çıktığını gördüm. Orada ne aradığını sorabilir miyim?" Kadının soruş tarzından rahatsız olan Luka yine de terbiyesini bozmadan cevap verdi.
kızınız yani nişanlımla konuşup karara bağlamamız gereken bir iki konu vardı. Sizi temin ederim ki Leydim sadece konuştuk."
Bakışlarından pek de inanmadığı anlaşılıyordu.
" Başka bir şey olamaz zaten. Sizi uyarıyorum nişanlı olmanız evlenmeden bazı şeyleri yapabileceğiniz anlamına gelmez."
"Sizi anlıyorum Leydim merak etmeyin." Kadının sert bakışlarına rağmen konuşmayı sürdürdü. "Leydim Antony'inin bir hafta burada kalacak olması beni biraz rahatsız ediyor."
"Ne demek bu. Antony bu evin oğlu sayılır. İstediği zaman, istediği kadar burada kalabilir." derdini nasıl anlatacağını bilemeyen genç adam daha açık konuşması gerektiğini düşünerek "bakın Leydim Antony sizin manevi oğlunuz olabilir ama Elizabeth benim nişanlım ve ben o adamın nişanlımla aynı evde olmasını istemiyorum. Madem Antony burada kalıyor bende bu bir hafta boyunca burada kalmak istiyorum." dedi.
Kadının yüzüne bir tebessüm yayıldı.
"Bak evladım, Antony'i kıskanmana gerek yok. Onlar çocukluktan arkadaş o kadar. . Evet Beth küçükken ona hayranlık duyardı.. Ama inan şimdi tek hayranlık duyduğu sensin." Genç adam utanmış yüzü de hafifçe kızarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK ✔(Düzenleniyor.)
Исторические романыElizabeth partide sıkıntıdan ölüyordu. Üstüne bir de aptal adam Philip onu taciz etmeye kalkınca işler çığırından çıktı. Luka ise en yakın arkadaşının isteği üzerine geldiği partide nefes alamıyordu. Bunun için de tek kaçacağı yer balo salo...