Ja, het is Maud! 'Yes'.
"Heey Nikki!"
"Maud!"
We geven elkaar een dikke knuffel.
"Ik heb je gemist", zeg ik.
"Ik jou ook"."Bedankt voor alles", zegt Maud tegen de moeder van een meisje uit haar team. "Graag gedaan hoor meid. Doei!"
"Doei""Hé meisje, hoe was het?" zegt papa en hij omhelst haar.
"Heel leuk!"
Papa geeft Maud een kus.
"Hey Maud, kom hier!" zegt mama blij, vervolgens knuffelen ze elkaar.Even later loopt Maud naar boven.
"Wat ga je doen?" vraag ik.
"Even mijn kleren in de was doen, douchen en omkleden", zegt ze.
"Oké"
"Hoezo?"
"O, gewoon.."Ze stapt onder de douche.
Ik ga naar mijn kamer en pak mijn boek."Heee!", roept Maud terwijl ze mijn deur open doet.
"Wha! Gast ik schrik me de piep", zeg ik lachend. Ze springt bij me op bed.
"Sorry", en al snel liggen we in een deuk."Ik ben mee gegaan met Fenna naar de manege. Het was super!"
"Vet! Ik ben jaloers op je. Ik heb je gemist zus."
"Ik jou ook! Trouwens, met turnen heb ik heb flikflak op de balk gedaan."
"Echt, hoe ging die?"
"Goed! Ik was de enige zonder wiebel of val. Waarschijnlijk mag ik naar een hoger niveau in de 4e divisie."
"Super meid! Echt, wat ben ik trots op je!" zegt ze blij.
"Papa, mama en ik hebben het over paardrijden gehad. Maar mama vindt het niet goed. En waarom niet? Dat zijn te veel argumenten.."
"Je hebt het geprobeerd.."
"En toen kwam jij, net toen mama het wou vertellen. Dat geeft niet hoor!"
"O sorry", zegt ze spijtig."En, heb je een boy?"
"Nou ja, hoe noem je het.."
"Oehoeeeee.. nou?"
"Soort van vriendje, maar papa en mama mogen het niet weten!"
"Jaja, ik hou mijn mond", en ik maak een slotjesbeweging.
"Wie?" vraag ik.
"Daan, ja Daan. Hij zit bij ons op school. Uit klas B1F."
"En? Heb je al gezoend?" vraag ik giechelend. Ze geeft me een duw.
"Misschien... nee. Niet gezoend hoor! Getver, ik moet er niet aan denken.. bah."
"Haha!"Dagboek van Nikki
Zondag 20 April 2018Hoi lief dagboek.
Ik vond het op de manege super!
O, had ik het je nog niet verteld, ik ben met Fenna mee gegaan naar de manege. Zo leuk!
Ook heb ik op turnen flikflak gedaan op de balk. En twistsalto op de tumblingbaan. Dat lukte heel goed. Bij de rest iets minder.
Maud is ook weer terug, ze heeft het heel erg leuk gehad. Zelfs zo leuk dat ze een vriendje heeft. Daan. OMG.
Hij is best knap, maar ze komt gewoon thuis met een vriendje. Ze heeft nog niet gezoend. Dat komt nog wel. Dat beloof ik je. Ook heb ik het met papa en mama over paardrijden gehad.
Net toen mama wou zeggen waarom het anders zou zijn dat zij wel op paardrijden mocht, kwam Maud.
Het geeft niks, maar ik wil gewoon op paardrijden.
En als hun het niet regelen, doe ik het wel zelf! Dit is niet boos bedoeld hoor als dat zo lijkt.
Ik ga weer, doeidoei -Xx-
"Ik ga nog even lezen, goed?"
"Zullen we daarna dan op de wii?"
"Is goed!"Ik lees mijn bladzijde af. Mijn boek heet: Op ponykamp.
Het is een heel erg leuk boek. Het gaat over een meisje die op ponykamp is. Logisch, maar ze mag niet op de pony op wie ze wou. En ze heeft een probleem.(Maar dat probleem vertel ik alleen als jullie raden wat het probleem is X)
JE LEEST
Horse Problem
AdventureHoi, ik ben Nikki en ik ben 13 jaar oud. Ik zit op twee sporten, turnen en voetbal. Eigenlijk wil ik er nog een sport bij. Paardrijden want ik hou van paarden en het is gewoon leuk om iets met ze te doen. Het liefst had ik een eigen paard willen heb...