-Melody’in ağzından-
Hala inanamıyorum.Rocky ve Ross kavga etti.neden?sanırım uyuyamıcam.’’evet,uyuyamıyorsun’’. Bunu bende biliyorum.’’o zaman git ve film falan izle her şeyi yapmanı ben mi söylicem sana’’.şimdi nasıl film izleyebilirim?bu durumda.’’tamam da bu senin suçun değil gerizekalı!eminim onlar şu an barışmışlardı.dediğim gibi saftirik bu senin yüzünden bilr değil.’’ya benim yüzümdense?’’tamam şimdi iyice saçmaladın kızım,git ve kahve iç’’.
Evet,az önce iç sesimle tartıştım.çok inatçı bir içsesim var.ne diyebilirim bana çekmiş:D insanlar çoğunlukla iç sesini dinler ben iç sesimi dinlesem git kendini şu camdan at der.o yüzden ben iç sesimi dinlemem.onunla kavga ederim.o da işsizlikten.ama bu sefer bir nedeni vardı.Ross ve Rocky’in kavgası.neyse ilk ve son defalık iç sesimi dinleyip bir kahve içsem iyi olucak.hem biraz düşünmüş olurum derken Nina geldi.’’Hey ne yapıyosungecenin köründe?’’.’’Kahve içiyorum.’’ ‘’Uyuyamadın di mi?’’ ‘’Evet,olanlardan sonra uyku tutmadı.’’ ‘’Ve sende uyumaya çalışmak yerine uyumamaya mı çalışıyosun?’’ ‘’Kesinlikle.’’dedim.yalandan bir gülümsemeyle.’’Mels telefonuna mesaj geldi.’’
‘’Kim?’’.’’Ross’’
‘’Uyanık mısın?-Ross’’
‘’Hayır,şu an uyuyorum.-M’’
‘’Bende-R’’
‘’Ne istiyorsun?’’
‘’Bir özür’’
‘’Ciddi olamazsın!galiba sen taktıkça takanlardansın’’
‘’Öyle de denebilir.hala bekliyorum.:D’’
‘’Ross sen ve Rocky’le konuşmak istemiyorum.’’
‘’Ama zorundasın’’
‘’Değilim!’’
‘’Sana küçük bir hatırlatma.yarın okulun ilk günü.aynı sınıftayız.okulda görüşürüz :)
Ah!!nasıl unuturum yarın okulun ilk günü!!!Uff ya keşke yarın okula gitmesem.normalde okulun ilk günlerini çok severim ama yarın okulda bütün R5 üyeleri de olucak.okulumuzun üniversite bölümü de varmışta.ayrıca Ross ve Rocky’i görmek istemiyorum.Rocky’i görürsem zaten ancak tenefüslerde görebilirim.o benden 1 yaş büyük ama Ross benle aynı yaşta.yani onu derslerde de görebilirim.’’Neden kavga ettikleri için kızıyorsun ki?senin sorunun değil!’’sen bu işe karışma iç ses.’’hadi ama anlat’’tamam ama sonra beni rahat bırakıcaksın.’’Tmam’’ ‘’Ben 10 yaşımdayken kardeşimle bahçede oynuyorduk.kardeşim benden 1 yaş küçüktü.ama benimle aynı yaşta gibi gözüküyordu.oyun oynuyorduk.sonra ben oynadığımız oyundan sıkıldım.başka bir oyun oynayalım dedim ve topu alıp kendi kendime voleybol oynamaya başladım.sonra o hızla gelip topu elimden aldı ve kendi kedine futbol oynamaya başladı.sinirlendim ve topu almaya çalıştım.o da topu tuttu.ikimizde topu kendi tarafımıza çekiştiriyorduk.topu ben aldım o da dengesini kaybedip geriye doğru yere düştü.tam kalkacakken b- bir…’’Bir ne?’’bir araba geldi ve onu ezdi tamam mı?kardeşim benim yüzümden öldü.eğer kardeşim hala hayatta olsaydı onunla bir daha hiç kavga etmezdim.neden mi Ross ve Rocky’e kızıyorum?çünkü onlar kardeşler ve kendi değerlerini bilmiyorlar.ben kardeşimin değerini onu kaybedince anladım.aynısı onlara da olsun istemiyorum.
Evet,az önce iç sesime olanları anlattım.verdiğim kayıplar bunlarla da bitmiyor.anlatmıcam.eğer anlatırsam bunları kaldırabilir miyim bilmiyorum.deediğim gibi kayıplar verdim.gelebilecek olanlar ve geri gelemiyecek olanlar…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Фанфик''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...