Bitkilerden nefret dolu mektup

425 28 5
                                    

Arkadaşlar kısa olmuş olabilir ama bugün yazdım ve ellerim koptu,beynim patlamak üzere.umarım beğenirsiniz.bu bölüm @silar5 için

İyi okumalar………….

 

 

-Rocky’in ağzından-

İnanamıyorum!Mels şu an Ross’u öpüyor!nasıl yapabilir bunu?!çok sinirliyim.eminim Ross şu an kahkahalara boğulmamak için kendini zor tutuyordur.anlaşmamızda böyle bir şey yoktu ama.kendimi daha fazla tutamıcam.Ross’un yüzüne bir yumruk geçirmezsem bana uyku yok!derken Melody nihayet Ross’u öpmeyi bırakıp konuşmaya başladı.şükürler olsun.

‘’Ross,ben…..şey…….,özür  dilerim.’’

‘’Zaten bu kadar dayanmana şaşırmıştım.’’

‘’Anlamadım!?’’

‘’Senin yaşadıklarını yaşayanlar senden daha önce davranırdı diyorum.’’

‘’Ne??!ukala!ben s-‘’

‘’Biliyorum,sen beni seviyorsun.çıkmaya başlayabiliriz,ne dersin?’’

‘’Konuşmadan önce beni dinle yürüyen ego.ben seni kendi isteğimle öpmedim.doğruluk mu,cesaretlilik mi?oynuyorduk ben cesaretlilik dedim ve bunu yapmamı bana Rydel söyledi.yoksa seni öpmeye çok meraklı değilim gerizekalı.’’

İşte benim kızım!biliyordum.kızın suçu yokmuş.hepsi Rydel yüzünden.sen sıranı bekle Rydel.

‘’Ve Ross……….bu konuşmadan sonra seninle asla çıkmam.bunu o kalın kafana sok!’’

‘’Zaten isteyen kim,Bayan cesaretlilik.’’

‘’Benden uzak dur,Ross.senin yüzünü bile görmek istemiyorum.’’

‘’İsteyeceksin,çok büyük laflar etme.’’

‘’Seninle tanıştığım güne,Rosser olduğum güne lanet olsun,pislik!’’

-Riker’ın ağzından-

Şu an çok gergin bir ortam var.Ross ve Melody kavga ediyor.diğerleri ona Mels diyor ama ben Melody diyorum.

 

Bence Melody ismi ona daha çok yakışıyor.hem Mels nedir ki?bir filmde duymuştum galiba.bir Disney filminde.adı neydi…..Hah!Lemonade Mouth.ama anlam veremiyorum.Mels,Melody, Mels,Melody?!benzerlik var ama yakışmıyor,ne biliyim.illa takma isim gerekiyorsa Melmel ya da Melo bu ne lan?Melo ne?Bak şu da olab-yeter Riker!kendine gel!burda tedirgin bir ortam var diyoruz sen kıza takma isim düşünüyosun.

 

ne tür bi manyağım ben ya.neyse umarım daha kavga etmezler uykum gelmeye başladı ama kavganın ortasında’ arkadaşlar benim uykum geldi yarın kavga etseniz’ diyemem ya hem onlardan biri benim sevgilim,diğeri de kuzenim.aa pardon,biri arkadaşım,biri de kardeşim   *Riker sen ne tür bir malsın?sesin iç sesin olduğum için utanıyorum*bende senden çok memnunum denemez.*Ünlü olmasan sen çekilmezsin.*kapa çeneni iç ses.hem bunun nedeni çok uykumun olması taam mı?

 

-Nina’nın ağzından-

Rydel’ın istediği oldu.çok da güzel oldu diye düşünürken Ross işi mahvetti.katkısın odun Ross,kereste Ross,Çam ağacı Ross,gül Ross,çiçek Ross.pardon.gül ve çiçek kısmını alıyorum.nerde kalmıştım?hah! beyaz üzerine siyah puantiye desenli çit Ross,Atatürk Orman Çiftliğindeki en kalın ağaç Ross,ayva vermeyen ayva ağacı Ross,hakiki kütük Ross,üzerine kağıt zımbalanmış sokaktaki sıradan bir ağaç Ros-,Yeter artık Nina!kavgayı engellemek yerine Ross’a bitkilerden nefret mektubu yazıyor gibisin!

I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin