Geçmişe Dönüş-Part 1-

415 25 3
                                    

Uyandığımda,daha doğrusu bilincim açıldığında ama gözlerim açılmadığında muhteşem bir baş ağrısı hissediyordum.Todd,Todd geri dönmüştü.Psikopat...İşte Todd ile tanışma hikayemiz;

10 Temmuz 2012

Yeni okul,yeni arkadaşlar...eskileri unutmak;Mümkün değil!Zaten bizi hayata bağlayan eski dostluklar değil mi?Eski dostum olarak bahsettiğim kişiler;Nina ve Jascon.Jascon abim,Nina ise depresif olduğum dönemlerde hayatıma giren ve hayatıma yön veren biricik ve bu koca Dünya da eşi benzeri bulunmayan arkadaşım.Çok övmüş olabilirim.Ama o bunları fazlasıyla hak ediyor.Bu sene lise 2'yim.Abim yüzünden eğitim için abimle birlikte America,LA'a taşındık.Okulum yine LA'deydi ama farklıydı.Şimdi tanımadığım insanlarla dolu bir liseye gidicem.Ne harika değil mİ?

''Melody,hadi çıkıyoruz!''

''Tamam geliyorum Jascon!''

Beyaz Converse'lerimi giyip alt kata indim.Bir şeyi unuttuğumuzu farkettim.

''Jascon bir şey unuttuk galiba.''

''Sonunda!bende ne zaman farkedeceksiniz diye merak ediyordum?''Dedi Nina.

''Evet,biliyorum kahvaltı etmeyi unuttuk değil mi?Dedim zafer kazanmışcasına

''Hayır!Beni!!''

''Aowww!Özür dilerim.''

''Önemli!Ama bugün okulun ilk günü ve okulda yanlız kalmamak adına seni affediyorum.Hadi gidelim okulda bir şeyler yeriz.''

''Tamam.''

''Jascon hadi!''

''Geliyorum!''

**********

''Hadi kızlar,müdürün odasına birlikte gidelim.Müdür benim arkadaşım.İşimiz çabuk bitsinde bende kendi okuluma gideyim.''

''Tamam.''

Okul çok büyüktü.Ama devlet okuluydu.Şaşırtıcı.İçeri girdik.Bu da Harry Potter'daki çadırlar gibi mi lan?İçinden daha büyük.Bekle beni Harry!Ben geliyoruğğğm!!

''Müdür'ün adı Kadir.Türkiye'den tanışıyoruz.Benden 2 yaş küçük.Yani 18 yaşında.''

''Çok genç değil mi?''

''Evet,okul babasının.O da bu iş üzerine okuyordu.Sonra okumayı bırakıp burda çalışmaya başladı.''

''Hmm.Neyse oyalanmayalım.Geç kalmak istemiyorum.''

************************

Kayıt işlemlerini falan hallettik.Sınıfımız 10-C.Geç kalmamıştık taki abimle Kadir sohbete dalana kadar.Derse 10 dakika geç kalmıştık çoktan.Koridorlarda koşarak sınıfımzı bulduk.Umarım öğretmen gıcık bir tip değildir.Kapıyı tıklattık ve içeri girdik.

''Siz yeni öğrenciler olmalısınız.Yerlerinize geçip kendinizi tanıtabilirsiniz.Benim adım Bayan Storie siz bana Colin diyebilirsiniz.''

Sınıfta boş yerler bulup oturduk.Şansımıza yan yana yer bulabilmiştik.Sıra kendimizi tanıtmaya geldi.İlk önce ben söz aldım.

''Adım Melody.Bana Mels diyebilirsiniz.Abimle ben Türk'üz eğitim için buraya geldik.Annem ve babam Türkiye'de.Bu kadar.''

''Abinin adını ve soyadını alabilir miyiz?''

''Ben Melody Irone,abim Jascon Irone.''

Hemen sınıfta fısıltılaşmlar olmaya başladı.

''Jascon Irone onun abisimiymiş?''

''O bir Irone'muymuş?''

''Abisiyle bizi tanıştırır mı?''

Neden böyle fısıltılar olduğunu merak ediyorsunuz değil mi?Sebebi şu.....................

LÜTFEN OKUYUN!!

Merak etmeye devam ediğğğğğğğğğn.Ne kadar kötüyüm değil mi?Zuhahahahhahah xd Bu gülüş Candan'a gelsin.Umarım beğenmişsinizdir.Bir günde 2 bölüm...Açıkçası yazarken keyif aldım ama bir o kadar da zorlandım.Yorum ve vote bekliyorum.Sınır +7 vote ve +5 yorum.700 olduğumuz için bu ço kolay bir sayı.İstediğim sonuçlar geldiği zaman eğer bir sorun olmazsa yb'yi hemen yazmaya çalışacağım.Ama istenilen sayı olmazsa çok ciddiyim YB GELMİYECEK!

I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin