Ahh!bu koku ne böyle?iğrenç.ayrıca nerdeyim ben ve neden gözlerimi açamıyorum?Tanrım,delirmek üzereyim.en son neler olmuştu?hatırlayamıyorum?dostum arabam nerde?bakar mısın benim adım ne hacı?!bana kim bu kıyafetleri verdi?hatırlamıyorum beybisi.YETER ARTIK!kendine gel Melody!Forget About You aklıma geldi mi gitmek bilmiyor işte!yok ya yok,anladım ben.R5 bnde kafa yapıyo.ayy ne kadar komiğim,baygınken bile espiri yapabiliyorum.harbiden lan,ben niye bayıldım?
************************
Şimdi hatırlıyorum!Ross’la kavga etmiştik,kavganın ortasında da abim gelmişti.abim diye söylemiyorum ama kendisini Dylan O’Brien’e benzetirler.
Neyse nerde kalmıştım?Hah,kavga ederken eve gitmek istemiştim ama Ross kolumu tutmuştu ve beni bırakmamıştı.kolumu tuttuğu yerde ameliyat yerimdi.Ross kolumu o kadar sıkı tutmuştu ki kolum kanamaya başlamıştı.ve galiba sonrada bayıldım.şimdi de hastanedeyim.yoksa hiçbir yer bu kadar kötü kokmazdı.
*************
-Ross’un ağzından-
Neden Melody uyanmıyor?!delirmek üzereyim!benim yüzümden şu an hastanede…yetiştirmeseydik öl-ölebilirmiş!çok kan kaybetmiş.ben nasıl yaptım bunu?!ama,ama bilerek yapmadım.o an ki sinile kolunu çok fazla sıkmış olabilirim ve galiba orası ameliyat yerimiymiş neymiş.umarım benimle konuşur….
Ben nasıl bir pisliğim?umarım benle konuşurmuş,kız belki içerde ölmemek için yavaş veriyor ben hala kendimi düşünüyorum!ondan uzak durmalıyım,onun kendi iyiliği için ondan uzak burmalısın Ross!ama Rocky ne olucak?ben Mels’i severken o da sevmeye devam edicek ve pes etmicek.ya Melody de Rocky’i severse ve çıkmaya başlarlarsa?!o zaman ne yaparım bilmiyorum.
*Ama senin unuttuğun bir faktör daha var Ross*
Kim?Mels’i seven başka biri de mi var?
*Evet,onu canından çok seven ve senden kat kat daha iyi tanıyan biri*
Kim?delirtme beni asalak!
*Abisi Jascon embesil!Rocky veya sen,artık Melody istese bile çıkamazsınız!abisi izin verir mi sanıyorsun?Rocky’e belki ama sana…kardeşi senin yüzünden hastanelik oldu,sana biraz zor izin verir, şekerim!*
İç ses haklı!!şu an da Jascon’un bakışları altında eziliyorum.ama en azından Rocky’nin de şansı az.
********************
‘’Melody Irone’nin yakınları kimler?’’
‘’Benim!’’dedi Jascon.
‘’Biziz,hepimiz.’’diye düzeltti Nina.
‘’Hastamız kendine geldi ve hayati tehlikeyi atlattı.’’
‘’Ah!Şükürler olsun!’’dedi Rydel.
‘’Harika onu ne zaman görebiliriz?’’dememle beraber Jascon bana sert bir bakış attı.ilk defa yüzünü inceleme fırsatım oldu.adam Dylan O’Brien’e çok benziyor!ama konumuz bu değil tabi ki
‘’Evet doktor,onu ne zaman görebiliriz?’’dedi Jascon.
‘’Şimdi görebilirsiniz,ama çok yormayın.’’
‘’Teşekkürler.’’
‘’Önemli değil,tekrar geçmiş olsun.’’dedi doktor ve hepimiz içeriye girdik.
Melody çok solgun gözüküyordu.teninin rengi solmuştu.çok kan kaybetmişti besbelli.oda karanlıktı.ışığı açtım.Melody ışığı algılayınca gözlerini kırpıştırmaya başladı.ışık da rahatsız ediyordu. Bunu anlayıp hemen ışığı kapattım.ne yaptın sen Ross?!
''İyi misin?''dedim.
''Hala hayattayım,maalesef.''dedi.maalesef mi?
''O nasıl söz Melody?!senin için çok endişelendik,bizi bırakıcan diye çok korktuk.gözümüze bir damla uyku girmedi biliyor musun?!''dedi Rydel.çok üzülmüşe benziyordu.gerçi herkes öyleydi.
''Şimdi bize kolunun niye kanadığını anlatıyorsun.o sarı kafa o kadar çok sıkmış olamaz.evet bekliyorum.''dedi Jascon.o da mı bilmiyordu?
''Orası ameliyat yerim.Ross çok sıkınca dikişleri açılmış olmalı.''
''Ameliyat yeri mi?!sen ameliyat mı oldun?!ne zaman ve neden ben bunu bilmiyorum?!''dedi Jascon yine.
''Ya tamam,anlatıyorum.1 ay önce bizim okulda intihar etmek isteyen bir kız vardı.yanında bıçak getirmişti.bende bıçağı elinden alıyım derken bıçak kolu saplandı.kemiğime kadar indi.beni ameliyata aldılar ve 14 dikiş falan attılar.önümüzdeki 3 ay kolunu çok fazla zorlama dediler.bende kolumu çok zorlamadım ama dün gece Ross kolumu o kadar sıkı tutunca dikişlerim açıldı.''dedi ve o da dahil herkes-özellikle Jascon-bana sinirli bir şekilde bakmaya başladılar.
Elimde olsa bende kendime sinirli sinirli bakıcam da olmuyor işte.aferin sana Ross!!ameliyat yerini bul deseler zorlanırsın ama dün gece ameliyat yerini patlattın!Ne yaptım ben?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Fanfic''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...