Arkadaşlar bölümün açıklaması en sonda.Bu arada Ross ve Melody için isim bulmakta zorlanıyorum.Raura ve Raia gibi isimler.önerileriniz varsa yorum atın.değerlendirilecektir.iyi okumalar....
Uyandım.her yer kapkaranlıktı.gözümü zar zor açık tutuyordum.bilin bakalım ne oldu?!?ellerim ve ayaklarım bağlıydı.veeee yine geliyorrrr.işte karanlık.eski dostum.uyandığımda önümde bir bardak su duruyordu.üzerinde bir not vardı:’’istiyorsan uzan ve iç -R’’şaka mı bu?!?sonra onu gördüm.duvara yaslanmış bana bakıyordu.Ross Lynch eskiden takıntılı olduğum erkek.
R-‘’Eee,iyi uyudun mu?’’dedi.gıcık bir gülümsemeyle.küçümsecesine ve nefret dolu gözlerle ona bakıyordum.bu tuhaftı.çünkü durumum malum bağlıydım:)))
M-‘’Ciddi misin?ve neden beni bağladın?!çok gereksiz.’’dedim.gerçekten mi?dercesine gözlerini devirdi.’’tamam belki biraz gerekliydi’’dedim.güldü,bende güldüm.hey neden gülüyorum sonuçta kaçırıldım ve şu an ondan nefret etmem gerekiyor.bazen kendimden şüphe etmeye başlıyorum.
R-‘’Eğer hala anlamadıysan diye anlatıyım bağlısın çünkü gitmemen gerekiyor.’’bu çocuk geröekten salak anlamında gözlerimi devirdim.düşüncelerimi okurcasına;’’ve yakışıklı ‘’ dedi.evet doğruydu.
R-‘’Öhö öhö,hala bir özür bekliyorum’’
M-‘’Gerçekten mi?bunun için mi buradayım,bunun için mi kaçırdın beni,dostum gerçekten senin sorunun ne?’’çok sinirlenmişe benzemiyordu.ama ben sinirlenmeye başlıyordum.
R-‘’Özür dilediğini duyamadım’’dedi.mal mal gülüyodu.’’Çok beklersin’’ dedim-türkçe olarak-
R-‘’Demek Türkçe biliyosun ne iyi’’nasıl anlamıştı Türkçe konuştuğumu?ben kendime sorular sorarkene yine karanlık geldi.uyandığımda Lynch’lerin evindeydim.hemde Ross’un odasında.uyandım Ross yoktu.hem üzüldüm hem de sevildim diye bilirim.aşağı indim.Ross Rocky’le konuşuyordu.
Ross-Evet,dediğim gibi.dün gece konuştuktan sonra biraz atıştık.sonr-‘’
Rocky-‘’Sonrasını biliyorum.bak Ross onlar bizi yeni komşularımız onlara iyi davranmak zor-un-da-sın.istesen de istemesen de…’’o an çok sevindim.Rocky beni koruyordu.
Ross-‘’Neden onunla bu kadar çok ilgileniyorsun?!’’ sonra Ross beni gördü. ‘’Demek uyandın uyuyan güzel’’galiba hal rüyadayım Ross bana uyuyan güzel?
M-‘’Günaydın Rocky’’dedim.o sırada Ross bana şaşırmışca bakıyordu ve sinirlendi.bu çocuk çok çabuk sinirleniyor.ayrıca niye şaşırıyor?beni kaçıran o.asıl benim şaşırmam gerekmiyor mu.neyse.
Rocky-‘’Sana da günaydın.kahvaltı yapmak ister misin?eminim dünden beri hiçbir şey yememiş sindir’’ dedi.Ross’a sinirli bir şekilde bakarak.
M-‘’Evet,çok isterim.yüzümü yıkayıp geliyorum.’’banyoya girdim yüzümü yıkayıp mutfağa yöneldim.Ross hızlıca gelip kolumu sıkıca tuttu ve beni bir köşeye çekip konuşmaya başladı.
R-‘’Şimdi de görünmez mi oldum küçük hanım?’’dedi.gözlerinden sinir fışkırıyordu.
M-‘’Nasıl böyle bir şey sorabilirsin.sen,sen beni kaçırdın.ben seni görmezden gelsem ölmezsin herhalde’’ellerini saçlarının arasına aldı.artık sesi çok yüksek çıkıyordu.
R-‘’Sadece özür dilesen olmaz mı?!!
M-‘’Sana inanamıyorum hala orda mısın?!’’artık benim sesimde yüksek çıkıyordu.bisüre sonra Rocky geldi.
Rocky-‘’Ross sakin ol’’Rocky sakinleştirmeye çalıştıkça Ross daha da sinirleniyordu.galiba sinir krizi geçiriyordu.benim yüzümden idolüm sinir krizi geçiriyordu…
‘’Ross SAKİN OL!!!!!!!!’’
M-‘’S-ssanırım ben gitsen iyi olacak.çok özür dilerim Rocky.’’
Rocky-‘’Dur,Mels gitme!’’
Evet arkadaşlar,Melody Türk ama adını ve soyadını değiştirmiş denebilir.Melody ve diğer karakterlerle ilgili bilgiler daha ileriki bölümler de gelicek ve diğer bölümlerde yeni karakterler de gelicek ve bunlar da Ross&Melody ilişkisini etkileyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Fanfiction''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...