Çoooook uzun bir aradan sonra!Bence uzun bir bölümle karşınızdayım,iyi okumalar...
Bu bölümü Heart Made Up On You dinlerken yazdım.Medyada var.Hikayeyi onunla dinleyin bence.
''Melody hadi geç kalıyoruz.''
''Tamam bekleyin geliyorum!''
Deyip hemen üzerimi giymeye başladım altıma buz mavisi dar kotumu üzerime de beyaz tüllü tişörtümü giydim ve kapıya doğru koşmaya başladım.Kapıya geldiğimde;
''Arabayı çalıştır Laura!''
Deyip beyaz konverslerimi ve çantamı alıp evden çıktım ve arabaya doğru koşmaya başladım.Ross'la en son 2 hafta önce görüşmüştük.Ona yeniden bir kızın duygularıyla oynamanın ne kadar yanlış olduğunu anlatan bir konuşma yapmıştım ve o da laflarımı çarpıtmıştı.Ben de sinirlenip ona tokat atmıştım ve o da sinirli bir şekilde kahkaha atmış ve üzerime yürümüştü.Sonra Rocky geldi Ross'u itti falan bende Rocky'e teşekkür edip Ross'a geri zekalı diyerek koşarak evime gitmiştim.Bu süre içinde R5 yeni EP ve video çıkardı.Heart Made Up On You bence tam bizim şarkımız.
My mind says no you're not good for me,you're not good but my heart's made up on you...
Aklım hayır diyor sen benim için iyi değilsin,iyi değilsin ama kalbim sana göre yapılmış...
Anlamlı.Video'dan nefret ettim çünkü R5er kafası.Ross'un o kızın öpmesini iğrenç buluyor.Iyk!Neyse ki ben Ross'a sinirli olduğumdan video'yu ilk izlediğimde ve sonunda kızın Ross'u arabaya kelepçelediğinde Ross'u arayıp 'klibin sonunu çok beğendim hani arabada kelepçelendiğin kısmı' deyip kahkaha atmıştım.O da 'Öpüşme kısmını?' deyip kahkaha atmıştı ve bende telefonu yüzüne kapatmıştım.2 haftadır Ross'la sadece telefondan konuşuyorduk o da normal bir konuşma değil.Birbirimizi arayıp dalga geçiyorduk,kavga falan ediyorduk ama diğer Lynch'lerle aramız çok iyi özellikle de Ryland'la.Ryland çok eğlenceli.Geçen Ryland,ben,Laura,Nina,Riker ve Rocky gokart-nasıl yazıldığını bilmiyorum- 'a bindik.Ryland kazandı ama Rocky ve Riker'la iş birliği yaptığı için.Yoksa kesin ben kazanırdım.
Gokart'dan sonra diğerlerinin işi çıktı.Bizde yani ben,Laura ve Nina kahve içmeye gittik ve çok eğlendik diyemicem eğer kameralar gelmeden çok eğleniyorduk ama kameralar geldi ve Laura ve bana Ross ve Maia hakkında sorular sormaya başladılar.Laura Ross'u arkadaş hatta kardeş olarak gördüğünü söyledi.Aynı soru bana sorulunca ben cevap veremedim ve gözümü kaçırdım.Laura bu durumu anlayınca bana yardım etti beni korudu falan.O günden beri Laura,ben ve Nina üçüz gibi hep birlikte geziyoruz.Hatta Laura da bizim eve yerleşti.O derece.
1 gün önce Lynch'lerin evine gittik.Lau,ben ve Nina.Ross neyse ki yoktu ama Maia vardı.Ben görünmeden gidelim dedim ama Maia bizi gördü bizde oturmak zorunda kaldık.Maia bana Ross'la ilgili sorular falan sormaya başladı bende çok daraldım.'Maia madem kendine güveniyorsun ve Ross senin sevgilin neden bu soruları soruyorsun?'diye lafı koydum.Sonrada kızlarla eve gittik.
Şimdi kızlaarla Austin&Ally'in setine gidiyoruz.Hayalimi yaşıyorum diyebilirim!Ama Ross'da orda olacak yani-BUNU DÜŞÜNMENİN ZAMANI DEĞİL!!HAYALLERİN GERÇEK OLUYOR!!UYAN KIZIM!!diye içimden kendime bağırırken Lau'nun sesiyle kendime geldim.
''Mels,geldik!''
''Hı?Tamam.''
Dedim ve arabadan indim.Sonra da Nina'ya fısıldadım;''Hazır mısın?''
''Hiç olmadığım kadar!!''
Dedi ve önümüze döndük.Yürümeye başladık.Lau önde biz arkada onu takip ediyorduk.Farklı stüdyoların önünden geçiyorduk.Liv and Maddie ve Jessie gibi.Kesinlikle bir ara Jessie'ye uğramayılım.Bunları düşünürken Lau'nun durmasıyla bizde durduk.Kocaman bir kapının üstünde Austin&Ally yazıyordu.Lau bize sırıtıp''İşte başlıyoruz,''dedi ve kapıyı açıp içeri girdi.Bizde ardından baka kaldık.Sonra kendimizi toplayıp içeri girdik.İnanamıyorum,inanamıyorum!Şu an Austin&Ally setindeyim!!Sette dolaşmaya başladım.Müzik dükkanına girdim ve kasanın oraya geçtim.Bu kasa nelere şahit olmuştu?Veya şu piyano,ya da şu kapı?Her yere dokunduğumdan emin olduktan sonra setin oyuncuların odalarının olduğu bölüme gittim.Calum Worthy yazan odaya baktım.İnanamıyorum,burası Calum'un odası!Ben içeri girsem mi,girmesem mi?Diye düşünürken arkamdan baya uzun bir gölge göründü.Ve bilin bakalım kim?Calum!
''M-merhaba ben sadece seti geziyordu-''
''Sen Melody'sin değil mi?Ross ve Laura senden bahsedip durdular.Senin çok büyük bir hayranınım!Ross'u nasıl bu kadar gıcık edebiliyorsun?''
''İlk önce bunu beklemiyordum ve bende senin büyük bir hayranınım!Üçüncüsü meslek sırrı!''
Deyip göz kırptım.
''Calum sana bir şey sorabilir miyim?''
''Evet,bekliyorum!''
''Supernatural'de oynamak nasıl bir duyguydu?''
''Tek kelimeyle 'awesome'''(harika)-Supernatural izleyenler bu kelimeyi bilir.FOREVERDEAN!-
''Sağol,neyse ben Laura'nın yanına gitmeliyim,sonra görüşürüz.''
''Görüşürüz.''
Laura'nın kapısını ararken karşıma Ross'un kapısı çıktı.Biraz durdum ve inceledim tam yürüyecekken kapı açıldı.
''Merhaba Melody,''
''Oh,no''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Fanfiction''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...