Todd'u sarı saçlı ve mavi gözlü diye tarif etmiştim ama multideki gibi.
İşte Todd'la böyle tanıştık.Ne kadar trajedik değil mi?!
*
Gözlerimi açmak için zorluyorum ama yine olmuyor.Gözlerim kapalı olabilir ama bilincim açık.
''Evet,o sarı kafayı buraya getirmeni istiyorum.''
''Hangisi mi?Adı neydi,Rass.''
''Hıh buldum.Ross!''
''Hayır,onu ben halledeceğim sen sadece buraya getir.''
''Dedim ya!Canlı!''
Ne?!Ross mu?Hayır!Gözlerimi açmak için zorluyorum,yine.Açtım!Çok fazla ışık var ve burası çok soğuk ya da bana öyle geliyor.
''Uyandın mı tatlım?''
''Bırak beni gerizekalı!''
''Bende seni seviyorum.''
''Gerizekalı,öküz,mal,hayvan,özürlü psikopat pislik!Benden ne istiyorsun?Bırak beni!''
''Hala mı küfür etmiyorsun''
''Bu bir-''
''Biliyorum,prensip meselesi!''
Deyip gözlerini devirdi.Psikopat olabilir ama beni iyi tanıyor.
''B-bana ne yapıcaksın?''
''Bunu daha önce yaşamadık mı?!Benim ne istediğimi biliyorsun!''
Sinirlenmişti.Neden?Çünkü çocuk ruh hastası ve değişken bir ruh hali var.İlk öpücüğümü istiyordu.Daha fazlasını değil o kadar gözü dönmemişti.
''Çok geç Todd,çok geç!''
''Hiçbir zaman çok geç değildir!''
''Anlamıyorsun değil mi?''
''Neyi?''
''Çok geç kaldın derken ciddiydim Todd,artık çok geç...''
Dedim korkarak.Çok geçmedi jeton düştü!!
''Ne?Melody kim?!!''
''............''
''Sana kim dedim Melody?''
Sakinleşmeye çalışarak düşündü,düşündü ve yüzüne bir sırıtış yayıldı.Dedim ya çocuk ruh hastası.Ama korkmuyor da değilim.
''O değil mi?''
''K-kim?''
(Çaktırmayın :P)
''O sarışın.''
''Nee?Riker'la ben sadece arkaşız!''
Biliyorum şansımı zorluyorum ama denemeye değerdi.Belki de değmezdi.Ay hev no aydiya!
''Ri ne?O ne biçim isim ö-''
''Hop,hop,hop!Dur orda,hiçbir insan evladı benim yanımdayken R5'a hakaret edemez!Sınırları zorlamayalım!''
Ellerini havaya kaldırdı ben suçsuzum der gibi.
''Tamam o üçüne lafım yok!''
''Üçüne derken?''
''Sarışın ve boyu uzun olan,anlamadın mı?''
''Neyi?''
Tam ağzını açıp birşey söyleyecekken telefonu aldı.
''Konuş!''
''Ne demek sorun çıkarttı?''
''Çok mu güçlü çıktı?''
Bunu fısıltıyla söylemişti ama ben duymuştum.E o kadar kası boşuna mı yaptı?
''O buraya gelecek.''
''Tamam,telefonu ona ver.Onunla konuşmak istiyorum.''
Dedi bana sinsice bakarak.
-Ross'un ağzından-
''Al,patron seninle konuşacak.''
''Ne?Patronunuz kim?''
Cevap vermeden telefonu elime tutuşturdu.
''Alo?Sen kimsin ve Melody nerde?''
''Merhaba Ross,ben Todd,''
''Melody'e ne yaptın?Ve ondan ne istiyorsun?''
''Ben ve Melody,umm çok uzun zamandan beri tanışıyoruz aslında o 2 yıldır benden kaçıyor ama sonunda buldum.Ne yaptığımıza gelince eğleniyoruz ama sen gelirsen daha da iyi olabilir.Sen ne diyorsun bebeğim?''
''Ross sakın gelme bana birşey yapamaz!''
''Sen öyle san tatlım!''
''Geleceğim ve Melody'i alacağım merak etme seni de unutmayacağım ve eğer Melody'e dokunursan-''
''Dokunursam ne?''
''Bana Melody'i ver!''
''Nasıl istersen kötü çocuk!''
''Alo Ross,iyi misin sana birşey yaptılar mı?''
''Bana en fazla ne yapabilirler ki?Asıl sen iyi misin o psikopat sana bir şey yaptı mı?''
''Ben iyiyim merak etme o bana zarar veremez.''
''Neden seni kaçırdı ve benden ne istiyor.''
''Anlat ona Melody!Nedenmiş anlat!''
''Bak Ross,Todd benim ilk ö-öpücüğümü istiyordu.Çok saçma biliyorum ama şizofren olmak bunu gerektirir.''
''İltifat ediyorsun bebeğim.''
''İyi söyledin Melody,telefon hopörlörde mi?''
''E-evet.''
''Melody söyleyeceklerimden dolayı özür dilerim.''
Bunu fısıltıyla söylemiştim sadece Melody'in duyabileceği bir şekilde.
''Todd musun nesin?Evet,onun ilk öpücüğünü ben aldım ve sende buna engel olamadın.Dudaklarının tadını biliyor musun?Çilek ve frambuaz gibi.Harika bir tadı var.İlki olduğu için ama sen o tadı asla tadamayacaksın!''
Melody'in kızardığını hissedebiliyorum.Ama bunu yapmalıyım.Öfkesini Melody'e değil,bana yöneltmeli.
''Haklısın,ben hiç onu öpmedim ama bu hiç öpmeyeceğim anlamına gelmez...''
Arkadaşlar bundan sonra sınır koymayacağım,içinden gelen vote ve yorum yapar.Ama ben üzülüyorum,bu hikayeye emek veriyorum bir bölüme en az 500 kelime yazıyorum ama siz bir kelimelik bir yorumu ve bir tıklamalık oy vermeyi çok görüyorsunuz.Okuyucumuz baya bir arttı ve bu beni çok mutlu etti.Artık içimden geldikçe yazacağım.Ama lütfen yorum ve vote yapın bunlar da benim için çok önemli.Okuduğunuz için teşekkürler umarım beklediğiniz gibi bir bölüm olmuştur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Fanfiction''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...