Gerçekten mi?

504 29 2
                                    

Şu an çok heyecanlıyım.neden mi??zaten Lynch’lere hayatımın özetini geçmiştim.ama Ross’a…Ross benim için  çok özeldi.o,o benim idolümdü.o ve r5 benim idolümdü,dostum!!ve ben onlardan nasıl vazgeçtiğimi anlatıyordum!!daha fazla rezil olabilir miydim??neden o lanet çenemi kapamadım ki!!!!!çok sinirlendim-yanlışlıkla tabiî ki-Ross’un omzuna çarpıp dışarı çıktım.geçirdiğim günler aklıma geldi.kaybettiğim insanlar.geri gelebilecekler ve gelemeyecekler evet gidiyoooo gitti.gözümden o küçük damla aşağı indi.evet ağlıyorum.yeni bir şey değil.hayatımdan,yaşadığım şeylerden dolayı hep ağlardım.o sırada biri geldi.galiba Nina ama hiç konuşamam moralim çok bozuk.’’Nina,konuşamam şu an…benim için önemini biliyorsun.lütfen git,git.’’o sırada yanıma oturdu.’’neden söz ettiğini bilmiyorum ama hemen benden özür dilemen gerekiyo hem otobüste çarptığın için hem de az önce ki için.’’bu Nina değil.’’Ross?!ne özrü’’ diye başımı kaldırıp gözyaşlarımı sildim.

M-‘’farkındamısın bilmiyorum ama burada ağlamaya çalışıyorum!!!’’dedim sinirle.

R-‘’farkındamısın bilmiyorum ama bende bir özür bekliyorum’’inanamıyorum!! Nasıl bu kadar duygusuz ve acımasız olabilir benim hayallerimdeki Ross bu değildi,değildi!!!

M-‘’Bi dk biliyor musun ben burada yarım saattir senin için ağlıy-‘’tek kaşını havaya kaldırdı.

M-‘’yani R5 için ailenin hepsi çok tatlı insanlar ve onlar için ağlıyabilirim-onları kırdığımiçin-ama  bu söylerinden sonra bu dünyada en son…’’

R-‘’en son ne??’’dedi bir sırıtışla sanki,sanki beni sinirlrndirmeye çalışıyordu.veeee başardı.

M-‘’biliyormusun s-sen,sen benim idolümdün salak!!!!!her zaman senin ne kadar muhteşem olduğunu hayal ettim ben!!!!ama şimdi,şimdi senin beş para etmez bir yalancı olduğunu biliyorum.’’tamam,çok ağır konuşmuş olabilirim ama hak etti.ukala.arkamı dönüp eve koşmaya başladım.o da arkamdan koşmaya başladı.kolumu tuttu.beni kendine çevirdi.canım acıyordu.gerçekten.

R-‘’nasıl benimle böyle konuşup sonra hiçbir şey söylemeden gidersin’’ yürüyen ego…

M-‘’gerçekten mi?!’’

R-‘’gerçekten!!!!’’bu çocuk beni delirtiyor.sanki bilerek yapıyor.

R-‘’şimdi özür dile.’’

M-‘’dilemicem ve söylediklerimde çok haklıyım.bunu biliyorsun ‘sarışın’.’’evet ona sarışın dedim.keşke yüzünün aldığı hali görebilseniz.bu her şeye değer.onun gülümsemesi de… ne??onu böyle düşünmemem gerekiyor.

Eve doğru sakince yürüyordum.evet sakince çünkü söylediklerimde  %100 emindim.evett,emindim!! Huhu!!!!! Ben böyle kendi kendime malca konuşurken ayak sesi duydum.sonra tek hatırladığım Ross’un yüzü ve karanlık…

I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin