Bu odaya geldiğin zamandan beri...

415 26 7
                                    

İyi Okumalar....

Melody!ben burdayım,bende seni seviyorum!dememek için kendimi gerçekten çok zor tutuyorum.söyledikleri...çok anlamlı ama cevaplarını bende bilmiyorum...gerçekten,ben niye böyle bir insan oldum?!

''Ross,Ross,Ross...ne zaman seni sevdiğimi anlayacaksın?''

Zaten biliyorum.

''İçimde sana karşı çok büyük bir sevgi,bir o kadar da nefret var.''

''Hangisinin kazanacağını sen belirleyeceksin Ross Lynch...''

Melody,söylediği her sözcükte haklı.onun beni sevmesi benim elimde,benden nefret etmesi de...

''....Eğer sevgi kazanırsa ve sende beni seviyor olursan seni dünya da ki herşeyden daha çok severim ve sana yaklaşan kızları gebertirim...''

''...ama eğer nefret kazanırsa seni doğduğuna pişman ederim Ross Shor Lynch!''

Ben sevgiyi seçiyorum.bu arada merak ettiğim bir şey var.Melody'in sesi oldukça yüksek çıkıyor ve duyulmaması im-kan-sız zaten normalde kızlara lavaboya gittiğini söylemişti.kızlardan birinin yerine ben olsaydım Melody tuvalete mi düştü?diye kendime sorardım derken Rocky geldi.bir sen eksiktin!

''Mels,Ross'un odasında ne yapıyorsun?''

Mels eline aldığı tişörtümü bırakıp Rocky'e döndü.

''Hiiç,sadece....ben''

Ağlamaya başladı.ağlamağğğğğ!kıyamam sana!

''Mels sen ağlıyor musun?''dedi bir dahi olan kardeşim.

Yok ağlamıyor,halay çekiyorda sana çaktırmıyor!halay mı?

Melody'in ağzından

''Hayır,g-gözüme bir şey kaçtı.''

Gözüme bir şey kaçmışmış!sen Rocky olsaydın buna inanırmıydın Melody?

''O zaman bir bakmak lazım,iltihap kapabilir.''

Yemişmiydi gerçekten?(!)hayal kırıklığına uğradım Rock... 

Bana iyice yaklaştı ve gözümün içine bakmaya başladı.aramızda 3-4 santim falan vardı.çok ekşınlı.

''Evet bayan,sizde yalancılık sendromu var.hemen tedavi edilmesi gerekiyor.''

''Tedavisi nedir,kurtulabilecek miyim doktor bey?''

Gözyaşlarımı sildim.nihayet gülmeye başlamıştım,rocky bana iyi geliyordu.peki ben kimi seviyorum!Rocky'i mi,Ross'u mu?

*Şimdi bunları düşünme Melody*

Haklısın iç ses.

''Tedavisi bir öpücük.tedaviyi uygularsanız kurtulma ihtimaliniz çok yüksek.''

Parmak uçlarıma yükselip omzuna bir yumruk attım.omzuna değil pardon dirseğinin biraz üstüne.boyumun 1,73 olmasına rağmen Rocky'in yanında kısa kalıyorum.e yani boru mu?adam 1,91!

''Eğil biraz Rocky!''

''Öpücük mü geliyor?''

''Hayır sersem,omzuna burdan vuramıyorum!''

Rocky eğildi,tam vuracaktım bana yaklaşmaya başladı.n'olur düşündüğüm şeyi yapmaya çalışmasın!

Ross'un ağzından

Hahaha ne kadar da eğleniyoruz,aslında ben eğlenmiyorum!Rocky sakın düşündüğüm şeyi yapma!

''HAYIR!!''

''Ross?!''

''Melody?!''

''Ross?!''

''Rocky?!''

''Melody?!''
''Rocky?!''

''İsimlerimizi ezberlemeyi kesebilir miyiz?!''dedim.

''Ross sen ne zamandır ordasın?''

''Bu odaya geldiğin zamandan beri....''

Arkadaşlar normalde bu bölümü Cumartesi yazıcaktım ama gelen yorumlar,voteler ve sizin isteklerinizden dolayı dayanamayıp yazdım.kısa olmuş olabilir ama beni çok yordu.umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.

Yeni bölüm +5 vote ve +3 yorumda ve de Cumartesi'ye doğru gelebilir.

I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin