Geçmişe Dönüş-Part 2-

346 24 8
                                    

Bunun nedeni Jascon'un bu sene X-Factor'ü kazanmış olmasıydı.Ona bir sürü teklif geldi ama o geri çevirdi.Oyuncu olmak istiyordu.Bir film teklifi gelince geri çeviremedi ve daha da ünlü oldu.O yüzden bütün bu fısıldaşmalar yani.

Bayan Storie fısıldaşmaları durdurup derse başladı.Ders geometriydi.Iyyk!Sayısal dersleri hiç sevmem.Dersi dinlemeyi bırakıp etrafı izlemeye başladım.Dediğim gibi yanımda Nina vardı.Çaprazımda bir inek öğrenci oturuyordu.Diğer yanımda ise Meteorları dikizleyen bir bad girl vardı.Arkama baktım.Yakışılı olan bir çocuk vardı ve bana bakıyordu.Gözlerimiz buluştu.Ben gözlerimi kaçırdım ve zil çaldı.

Tenefüste o çocuk yanıma geldi.

''Naber,ben Todd!''

''Ben de Melody,biliyorsun zaten.''dedim.

''Evet Melody,birlikte yemek yemek ister misin?''

''Ne yani randevu gibi mi?''

''Evet''

Dedi ve bana çarpık bir gülümsemeyle baktı.

''Arkadaşça mı yoksa...''

''2.şık güzelim!Seni akşam 7'de alırım.''

Deyip yanağımdan makas aldı.Bu çocuk iyi birine benzemiyordu.Ama şimdi gitmemezlik olmazdı.

*

Bu akşam Todd'la yemeğe gidecektim.Saat 18:31'di ama ben hala hazırlanmışmamıştım.Okuldan gelince direk uyumuştum zaten.Hazırlanmak için dolabıın karşısına geçtim.Siyah kot şortumu ve üzerinde 'I Love Cupcakes' yazan sarı tişörtümü giydim.Saçlarımı düzleştirip açık bıraktım.İşim bittiğinde saat 18:55'di.Çanta kullanmayı sevmediğimden yanıma bir miktar para,anatarımı ve telefonumu alarak evden çıktım.

Todd arabasına yaslanmış beni bekliyordu.Beni görünce yüzüne bir sırıtış yayıldı.

''Bir an gelmiyeceksin sandım bebeğim!''

''Bana bebeğim demezsen sevinirim Todd!''

''Öyle birşey mümkün değil bebeğim,''

''Neyse,''

Deyip arabaya bindim.

''Nereye gidiyoruz,Todd!''

''Bara bebeğim,''

''Ne!!Hayır ben gelmiyorum.Durdur arabayı Todd!İnmek istiyorum!''

''Daha eğlenmeye yeni başlıyoruz!''

*

Bara geldik.Bir yolunu bulup burdan kaçmalıyım.Burda her çeşit insan var.Onlara bakmayı kesip Todd'u bulmaya çalıştım.Köşedeki bir koltuğa oturmuş beni izliyordu.Onun yanına gittim.

''Eee,ne düşünüyosun?''

''Ne hakkında?''

''Ben''

''Mmm,çok yüzsüzsün,kötü birine benziyorsun,kibirlisin,emir vermeyi seviyorsun ve dediğim dediksin?''

''Çoğunlukla doğru.''

''Todd,artık gidebilir miyiz?Uykum geldi''

Dedim yalandan esneyerek.

''Ama daha yeni geldik!''

''Ben gidiyorum,Todd.Sana iyi eğlenceler!''

Deyip kalktım.Ama bir el koluma yapıştı.

''Şimdi gidersen bunun bedelini ödersin,güzelim''

''Hiç sanmıyorum,görüşmemek üzere Todd!''

Deyip bardan çıktım.Daha sonra Nina'yla okulumuzu değiştirdik.Onu görmemek için.

-Şimdi-

O günden sonra Todd hiç peşimi bırakmadı.Çocuk bana platonik aşık.Sırf benim en sevdiğim renk diye saçının bir tutamını maviye boyattı ve karşılaştığımız yerlerde hep burnumdan getirdi.

OKUMADAN GEÇMEYİN!!

Yorumlar istenildiği kadar gelmedi ama canım yazmak istedi.Ve size 1,200 için teşekkür ederim!!1,200!Yb için 5 yorum ve 10 vote.Bu sayı tamamlanmazsa YB GELMİYECEK!!

I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin