Evet,inanabiliyor musunuz?Bunu az önce ben söyledim,ben!Yarın kesinlikle Ross'un yüzüne bakamayacağım!
''B-bunu da nerden çıkardın?''
Nasıl olsa yarın Ross'a bakamayacağım,yani rahat davranabilirim.
''Kekelemenden,herkese karşı sert ama bana yumuşak davranmandan...''
Ona doğru yürümeye başladım.
''....Arabada söylediklerinden,daha sayabilirim.Çok belli ediyorsun bunları Ross.''
Dedim gülerek.Kollarımı yana açıp gökyüüzüne bakarak haykırdım.
''Söylesene,yanılıyormuyum?!''
''Ço fazla olmaya başladın''
Dedi yumruklarını sıkarak.Seni bed boy!
''Öyle mi?Sen yaparken öyle olmaz ama değil mi?''
''Kendi iyiliğin için susmalısın Melody!''
''Öyle mi?Susmasam ne yaparsın?Beni Todd'a mı verirsin Ross?Ha?''
''Beni dinle tatlım,artık senin bu mantıksız ve anlamı olmayan konuşmanda yer almak istemiyorum.Ayrıca kafanda çok güzel kurgulamışsın.Çok zamanı mı aldı mı?Yoksa anlık bir şey miydi?Senin kalbini kırmamak için sustum ama çok aptalsın Melody!Aptal ve saf!Gözünün önünde olanları göremeyecek kadar!''
''Öyle mi?!Tamam,en azından senin gibi kelimeleri kullanamayan bir varlık değilim!Geri olan zekanı al ve git burdan!''
Bana doğru sinirle yürümeye başladı.O bana doğru geldikçe ben geri gidiyordum.Sonunda vücudum sert bir şeye çarptı.Ne olduğuna bakmadan sanırım bir ağaçtı etrafından dolanıp koşmaya başladım.Arkama bakmadan koşuyordum.Yanağma gelen ıslaklıkla ağladığımı fark ettim.Göz yaşlarım benden izinsiz akıyordu.Çok kolay ağlayan bir kız değildimSadece sinirlendiğimde ağlardım ve Ross beni gerçekten sinirlendirmişti.Düşüncelerimi bölen belimi saran güçlü kollar olmuştu.Hemen çırpınmaya başladım.Ama beni saran kollar daha da sıkılaştı.Başımı kaldırıp yüzüne baktım.Bu Ross'du.Nasıl oluda bunu yapardı?!Gözlerine baktığımda saf öfke gördüm.Ama bende çok sakin sayılmazdım
''Bırak beni,bırak!''
''Boşuna çabalıyorsun Melody!''
Dedi ve pozisyonu bozmadan.Beni sürüklemeye başladı.
''Bırak dedim Ross!''
''Hayır,''
''Hala sinirlisin,biraz birbirimizi görmeyelim.''
''Tama tersi konuşarak çözeceğiz!''
''Sende bende inatçıyız,bunun işeyarayacağını mı sanıyorsun?!''
Evet anlamında kafasını salladı.
''Salaksın!''
Beni indirdi,sonunda!!
''Yüzüme bak!''
''Yüzüme bak dedim!''
''Ne var?!''
Deyip yüzüne baktım.
''Asıl salak sensin!Benim sana aşık olduğumu düşünüyorsun ama kankam dediğim kişinin sana aşık olduğunu göremeyecek kadar körsün!''
''Şimdi yürü,eve gidiyoruz!''
''Ne oldu?Ben söyleyince mi bana sert davranmaya başladın?Ha?!!''
''Kapa çeneni ve yürü!''
''Bırak kolumu!Seninle gelmiyorum!''
Beni kendine çekti ve konuştu.
''Gelmek.Zorundasın!!!''
''Değilim!''
Deyip ona yumruk atmaya çalıştım ama kolumu tutup çevirdi ve arkama götürdü.
''Öylesin!''
''Kendi hayal dünyanda yaşamaya devam et!''
Deyip ayağına bastım ve koşabildiğim kadar hızlı koşmaya başladım.Sonra Lynch'lere gittim ve olanları anlattım.Aradan 4 saat geçmişti ama Ross gelmemişti.Bizde çocuklarla film seyretmeye karar verdik ve korku filmi açtık.Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.Bir yanımda Rocky bir yanımda Rydel oturuyordu.Filmin yarısında kafamı Rocky'in göğüsünde görebilirdiniz.Kafamı kaldırmaya cesaret ettiğimde Rydel'a baktım.Kafası Ratliff'in göğüsündeydi ve uyumuştu.Ratliff de Rydel'ın saçlarıyla oynuyorlardı.Mükemmel bir çift olurlardı eğer çıksalar.Filme baktım ve seri katilin kızın kafasını kestiğini sonrada buzdolabına koyduğunu gördüm.Sonuç;Kafam Rocky'in göğüsünde yerini aldı.
*
Gözlerimi açtığımda Rocky'in göğüsünde uyumuş olduğumu farkettim.Rocky'e baktım.O da uyumuştu.Açıkçası kollarında güvenli hissediyordum.Uyumaya çalıştım ama artık uyanmıştım.Bende onun yerine Rocky'i izlemeye başladım.O çok mükemmeldi.O ve R5 çok mükemmeldi.Gereğinden fazla mükemmel.Rocky kolunu bana sarmıştı.Onu uyandırmak istemediğim için onu izlemeye devam ettim.Uyurken meleğe benziyordu.Dikkatimi Rocky'e vermiştim.Dikkatimi dağıtan kapının açılması oldu.Ross eve gelmişti.Uykulu gözlerle etrafa bakarken gözleri ilk önce Rocky'e sonra bana takıldı ve gözlerine anlamsız bir öfke geldi ve hızla yanıma gelip beni kaldırdı.
''Ne yapıyorsun?!Rocky'İ uyandıracaksın!''
Dediğim anda Rocky gözlerini açtı.
''Mels?Ross?''
''Mels'i ödünç almam gerekiyor!''
Rocky bana soru soran gözlerle baktı.
''Sorun yok Rocky,sadece konuşucaz.''
Tamam dercesine başını salladı.Bizde Ross'un odasına geçtik.
''Sadede gel,''
''Bizim fotoğrafımızı çekmişler,hemde kavga ederken...''
''Yani?-''
''Evet,fotoğraflar magazine sızmış...''
Gelen yorumlar sonucunda hikayeye devam etmeye karar verdim ama sınırlı sisteme geri dönüyorum.+10 vote ve +6 yorum.Gelmezse yb hayal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Fanfiction''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...