Bahar Balosu-Part 2-

382 23 4
                                    

İnanamıyorum!İnanamıyorum!İnanamıyorum!!Todd burda!Ne yapmalıyım?!Jascon,Jascon'u bulmalıyım.Ama ne telaş ediyorum?Belki,b-belki Todd değildir.Kuzeni falandır.B-belki Jascon'dur.Jascon'un benim abim olduğunu kimse bilmiyor sonuçta.Jo,Jo'yu bulmalıyım.

''Rocky,b-ben panç almaya gidiyorum.Bu arada Jascon'u gördün mü?''

''Hayır,Mels bir sorun mu var?''

''Y-yok neden sordun?''

''Gözün doldu.''

''Iıı toz kaçtı.Bilirsin herkes hopluyo-zıplıyo falan,e doğal olarak da toz kalkıyo.O toz da geliyo benim gözüme giriyo.Sonuç olarak gözüm sulanıyo.Sonrada biri sen ağladın mı?diye soruyo.İşte bunlar göze toz kaçmasının aşamaları.''

Muhtemelen az önce hayatımın en uzun cümlesini kurdum.

''Sen alkol falan mı aldın veya ateşin falan mı var?''

Elini anlıma koyup ateşime baktı.

Elini ittim.

''Saçmalama Rocky,dedim ya gözüme toz kaçtı.''

''Beynine de biraz kaçmış galiba.'

''Çok kırıldım Rock,alt tarafı göze toz kaçmasının aşamalarını anlattım.Zamanım olsaydı sana gösterirdim ama...''

''Öyle mi?Ne yapardın?''

Dedi ve aramızdaki mesafesi kapattı.Çok yakındık.

''Iıı...şey....saçını çekerdim,omzuna vururdum,bir yerine tekme atardım falan...''

Sırıtmaya başladı.Bu söylediklerimin onu korkutması gerekiyordu.Özellikle son kısmın.Hemen gitmem gerek uf ya.

''Bunları söylemenin cezasını çekiceksin küçük hanım.''

Dedi ve beni kucağına aldı,yani omzuna çıkardı.Tam bu eksikti.

''Rocky,indir beni!Rocky!''

''Bir şartım var.Benimle dans eder misin?''

''Rocky!Gerizekalı mısın?!Ben senin dans eşinim tabi ki sseninle dans edicem şapşal,şimdi...İndir beni!Hemen!''

''Tamam,tamam!''

Beni indirdi.

''Benim bir işim var,onu halledip geliyorum.''

Kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.

''Şimdi.''

''Şimdi?''

''Şimdi dans ediyoruz,Mels.''

''Ama benim-''

''Yeniden omzuma mı çıkmak istiyorsun tatlım?''

Gıcık,gıcık gülmeye başladı.

''Beni tehtit mi ediyorsun Rocky?''

Gözümü kısıp ona öldürücü bakışlarımdan atmaya başladım.

''Bir bakıma Melody.''

Bu ne ya?Tekerleme gibi oldu.

''Tamam,hadi o zaman.''
Dedim.O da elini uzattı.Elini tuttum ve birlikte dans pistine gittik.Bir ellerini belime koydu.Bende ellerimi boynuna doladım.Yavaşça sallanmaya başladık.Çok romantikdi.Rocky'in gözleri çok güzeldi.Yeşil,yeşil.Dedim ya renkli gözlülere zaafım var.Beni hep bu yönümden vuruyorlar.

Birkaç dakika sonra yanımıza Riker ve Nina geldi.Onlarda dans ediyorlardı.Çok güzel bir çift olmuşlar!!Çok mutlı olmuştum açıkçası.Riker'la Rocky göz işareti yaptılar.Bir anda eşleri değiştik.

I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin