Ne?!Uff Ross ya bana patladı Todd!Bir burdan çıkayım elimden çekeceğin var!
''Umm,şey Todd....''
''Şşş,''
Dedi ve bana yaklaşmaya başladı.Düşün Mels,düşün!
''Todd benim çişim geldi!''
Harika bula bula bunu mu buldum?Neyse işe yarar en azından.
''Uff,tamam gel seni çözeyim,''
Dedi ve ilk önce ellerimi çözdü.Ayaklarımı da ben kendim çözdüm.Hala o elbiseyleyim.
''Eee,lavabo nerde?''
''Bak şu kapı.''
Birşey demeden o kapıya yöneldim o da arkamdan gelmeye başladı.
''Rica ederim!''
Dedi.Salak,beni kaçırıyorsun bende sana teşekkür edeceğim öyle mi?Çok beklersin!
''Beni kaçıran birine teşekkür etmem,Todd!''
Deyip lavaboya girdim ve kapıyı kilitledim.Az önce söylediğimi düşündüm.Ross'da beni kaçırmıştı ama ben ona birgün bile sürmeyen trip atmıştım.Neden Ross'u hemen affetmiştim?Kafamda deli sorular.Neyse içeri girip işimi hallettim.Sonrada aynanın karşısına geçip kendime baktım.Ağlamıştım ve gözlerim şişmişti.Ama çok değil çünkü Todd'un bana zarar veremeyeceğini biliyordum.Ross'a birşey olur diye ağlamıştım.Niye bu çocuğu bu kadar önemsiyorum?
Düşünceleri bir kenara bırakıp kaçış yolu aramaya başladım.Küçük bir tane pencere vardı.Oraya sığabilirdim.Depo gibi bir yerdeydik o yüzden atlarsam boyum da uzun olduğu için bir sorun olmazdı.Tabure gibi bir şey aradım ve buldum.Onu pencerenin oraya koyup pencereye çıtkım.
''Mels,iyi misin?''
Yanımda senin gibi bir şizofren varken nasıl iyi olmamı bekliyorsun?!
''E-evet,yüzümü yıkıyorum.''
''Hmmm,''
Onu boşverip pencereye tırmanmaya çalışmaya devam ettim.Ve sonunda pencereye ulaştım.Bir şekilde pencerenin dış tarafına çıkmayı başardım ve atladım.Kahretsin!Bileğimin üstüne düştüm.'Bunun sırası değil Melody,koş!'komutu versemde bileğimden dolayı zar zor yürüyebiliyordum.Burası bizim evin ordaki depo!Todd bu kadar gerizekalı mıymış?Neyse,bizim evin yolu neresiydi?Uff ya!
''Bir yere mi gidiyorsun?''
''T-todd''
''Benden kaçabilirsin hatta istersen gidebilirsin ama sarışın için aynı şeyi söyleyemiyeceğim.''
Dedi çarpık bir gülümsemeyle.Ross şimdi Todd'un elinde mi?
''R-ross'a bir şey mi yaptın?''
''Gel ve kendin gör,''
Birlikte depoya girdik.Birlikte dediysem Todd beni sürükleyerek getirdi.Karşımda Ross vardı.Dudağı kanıyordu.Kıyamaaam!Ama bağlı değildi.Demekki kendi idteğiyle gelmiş,yalancı pislik Todd!
''Melody,iyi misin?''
''Sen gelmeseydin şu anda kaçmıştım ve iyiyim.''
Dedim trip atarak.Neden mi?Çünkü Ross kendi isteğiyle Todd'a geldi!
''Bende seni gördüğüme sevindim.''
(Multideki şarkıyı açın)
''Sana bir şey yaptı sandım,''
''Bende sana bir şey yaptı sandım.''
Deyip ona doğru yürümeye başladım.Yakınına geldiğimde nasıl bir cesaret geldiyse hem de Todd'un yanında elimi yanağına koydum.Şaşırmış olacakki irkildi ama geri çekilmedi.Elini yanağındaki elime koydu ve gözlerini üzerime dikti.Elanın en güzel tonu olan gözlerini.Benim gözlerim dudağındaki yaradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I DONT WANNA FORGET(R5 FANFIC)
Fanfic''Ross neden geldin?'' ''Ne?'' ''Neden beni kurtarmaya geldin,yani o sana zarar verebilirdi.'' ''Seni kurtarmaya geldim çünkü o adamın sana dokunduğunu düşündükçe çıldırıyordum.'' Dedi ve direksyonu sıkmaya başladı. ''Neden?'' ''Bilmiyorum Melody ta...