Iggy Azalea: Fancy
Minho elinden geldiğince beni yalnız bırakmamak istesede Hoseok -aramızdaki yakınlıktan pek hoşlanmasa gerek- onu benden uzakta çalıştıyordu. Sebebi ise -bana oldukça saçma geliyordu- Klişe sözleri olan bir çocuk bana zarar vermek istiyordu. Fakat şu an götümü kollamam daha önemliydi sanırım çünkü cüsseli herifin birisi bana sikecek gibi bakıyordu. Ben olmak kolay değildi. Her yerde seksi kalçam yüzünden başım belaya giriyordu.
"Arkadan servis getirir misin Jisung?"
Adını daha ezberleyemediğim çocuğa kafamı sallayıp arka tarafa doğru ilerledim. Olayı diğer çocuklara anlatıp anlatmamak konusunda tartışmıştık. Benim istediğim olmuş şu anlık bir şey söylememiştik. Belki salakça ve tehlikeliydi. Kimseyi endişelendirmek istemediğimden değil endişeden gebersin köpekler. Sadece çok fazla sıkarlardı.
Ben Jeonginle işemek yada yanımdaki Hyunjin'den tuvalet kağıdı istemek istemiyordum.
Saçlarımı dağıtıp hemen girişin sağındaki depoya girdim. Koliler nerede diye etrafa bakınacağım sırada birisi koluma dokundu. Ani dokunuşla tam çığlık atacaktım ki bir elde ağzımı kapattı.
"Ne güzel koruyorsun kendini?"
Minho elini ağzımdan çekerken mırıldandığında gözlerim alışkanlık olarak yukarı doğru gitti.
"Ne diye böyle aksiyonlara girişiyorsun ki?"
"Aksiyona falan girişmedim. Geldiğimi duymadığın için koluna dokundum ama sen az kalsın çığlık atacaktın ve bütün görevlileri başımıza toplayacaktın. "
Belki mantıklı olabilirdi ama ben ne olursa olsun haklıydım. Ben her zaman haklıyımdır. Şu egom kadar büyük bir şey var mıydı bilmiyorum.
"Sen niye buraya geldin?"
O yüzden konuyu kapatmam gerekti. Omuz silkip birkaç adım geri çekildi.
"Paspas arıyordum ki seni gördüm. Sen ne halt ediyorsun burada? Ben sana insan içinde kal demedim mi?"
Azarlar sesiyle konuştuğunda sinirlendiğimi hissediyordum. Ben bu kadar kafama takmıyorum. O niye takıyordu ki?
"Servis getirmem istendi Minho. Ne halt yiyebilirim burada?"
Kaşlarını çatmayı bırakıp yanıma yaklaştı.
"Tamam niye sinirleniyorsun? Ben seni düşünüyorum."
Elimi tutuğunda sinirim falan kalmamıştı demeyeceğim. Hâla biraz daha sinirliydim.
"Ben bu kadar kafama takmıyorum. Sen niye takıyorsun?"
"Sözleri sana komik gelebilir ama benim için komik falan değil. Ben ciddiye almamız gerektiğini düşünüyorum."
Anlamıyorum milletin sapık katili havalı falan olur. Olmasa bile ya kaçık olur yada çok zeki. Benim ki 12 yaşındaki kızların yazdığı Wattpad kurgusundaki gibi oluyordu.
"Sanmıyorum, salağın biri gibi duruyor. Dikkat ederim ben bir şey olmaz. "
Kinaye dolu sesiyle kendi kendine konuşsada duydum.
"Ona kesinlikle bir şüphem yok. Demin de gördüm nasıl dikkatli biri olduğunu.."
Gözlerimi devirip, kollarımı boynuna doladım.
"Tamam boşver şimdi sen onu. Gel beni öp?"
Sırtımı dört beş adımlık arkamdaki duvara dayayıp belime kollarını sardı. En sevdiğim şey dudakları değildi ama en sevdiğim ikinci şey dudaklarıydı. İlki dudaklarının tadıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hellewator
FanfictionMinho bir polis memuruydu. Jisung ise yaramaz bir veletti. Wattpad'teki ilk MİNSUNG YADA SUNGMİN hikayesidir.