9-Sevişecekseniz sevişin artık amk

4.9K 487 429
                                    

Stray kids: Glow

Öğle yemeğinde yemekhanedeyken sonunda Felix bizim yanımızda oturuyordu.

"Sen niye sinirlisin?"

Sinirli bakışlarımı ona çevirdim.

"Aa farkettin sonunda!"

"Ne oldu?"

"Yok bir şey asıl senin neyin var? Yoongiyle aranızda ne var?"

Ağzındakini yutup bana baktı.

"Ne var gibi duruyor?"

"Flört ediyor gibi duruyorsunuz."

Sırıttıp, chan hyunga baktı.

"Belkide öyledir."

Yoongi gelip yanımıza oturduğunda sustum.

"Hey! Jisung nasılsın?"

"İyi gibi sen?"

"Aynı değişen bir şey yok. Felix'le arkadaş mısınız?"

Kafamı sallayıp onu onayladım.

"Bugün parti var, gelmek ister misiniz?"

Felix'le bir süre birbirimize baktık.

"Evet, elmek isteriz."

"Tamam akşam görüşürüz."

Felix'e gülümseyip yerinden kalkmadan saçlarını karıştırdı. Kaşlarım kalkık Felix'e baktığımda omuz silkti.

"Güzel olabilir."

"Yatakta bitebilir."

Gözlerini kısıp bana yaklaştı.

"Sandığın gibi bir şey değil Jisung. Hem Yoongi hyung asla böyle bir şey yapmaz."

Kaşlarım çattık ona baktığımda gülümsedi.

"Bekle biraz zaten çok az kaldı. Zekamı kulanmayı bilmem benim hâtam değil."

Gözlerimi etrafda gezdirirken, bize pek iyi bir şekilde bakmayan Jimin'i gördüm.

"Felix dediğim yere bakma ama Jimin karşıdan bize kötü bir şekilde bakıyor."

Omuz silkti.

"Güzel."

"Nesi güzel?!"

"Bana güven Jisung. Ne zaman yanıldığımı gördün ki?"

Ona ifadesiz bir şekilde baktım.

"Köpekler bizi koştururken, merdivenlere çıkma planın, ummmm.. sonra markette çıkan kavgada depoya saklanma planın başka bir-"

"Heyy! Tamam her zaman işe yaramıyor ama bu sefer yarayacak. "

"Umarım."

Hâla daha Jimin'e bakarken o gülümsüyordu. Umarım her şey dediği gibi olurdu.

__________________

Çantayı kapının arkasına atıp, kendimi koltuğa attım. Üstüme derin bir nefes alamadan Jeongin atladı. Küfür edip üstümden atmaya çalıştığımda hareket bile etmedi.

"Jeongin.. üstümden kalk. Yoksa küçüğünü bir tutarım bir dâha eline alamazsın."

Cırtlak kadınlar gibi çığlık atıp üstümden kalktı.

"Sapık!"

Korkmuş gibi Seungmine koştuğunda o da onu kucağına çekip sarıldı. Seungmin'ninde Jeongine sarılmakla ilgili bir sorunu vardı. Nerede görse çocuğun kolarını tutup sarılmaya çalışıyordu. Bazende kokluyordu. Değişik bir fantezisi vardı.

Hellewator Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin