40-Sonsuz

2.7K 275 220
                                    

LP:When Were High

"Seni gerçekten anlayamıyorum."

"Sencede abartmıyor musun?"

Sinirli bir kahkaha attığında gerçekten fazla abartıyordu.

"Abartıyor muyum? Neye bulaştığın hakkında hiçbir fikrin yok. Asıl senin bunu daha iyi anlaman gerekiyordu."

Yavaşça ona doğru yürüdüğümde hala daha fazla sinirliydi. Beni düşündüğü için bu kadar sinirliydi, biliyordum.

"Minho, ben de senin gibi adalet sağlamak, insanları korumak istiyorum."

Kafasını iki yana sallayıp yatağa oturdu. Ondan habersiz polis olmak için hazırlanıp sınava girmiştim. Kazanmıştımda, şimdi bunu ona söylediğimde bana çok kızmıştı. Benim için endişelense de eğer bunu yapabilecek becerim olmasaydı zaten sınavlardan geçemezdim. İki yıl kadar staj yapacaktım.Daha sonra ben de Minho gibi bir dedektif olacaktım. Ama beni korumak istediği için bunu istemiyordu. Artık kendimi koruyabiliyordum, benim için endişelenmesine gerek yoktu. Polis olmayı gerçekten çok istiyordum. Kutsal bir meslekti.

Yanına oturduğumda elini saçlarından geçirdi. Sinirliyke çok seksi oluyordu ve ben her zamankinden fazla tahrik oluyordum. [busetaokore ( ͡° ͜ʖ ͡°)]

"Minho?"

Arkasına geçip elimi omuzlarına koydum. Yavaşça masaj yapmaya başladığımda beni onaylayan bir ses çıkarttı.

"Artık kendimi koruyabilirim ve günümün çoğunu seninle birlikte geçireceğim. Hem.." boynuna doğru eğildiğimde daha sakin görünüyordu.

"İş yeri fantezisi yaparız. Hatırladığım kadarıyla officete ki koltuk oldukça rahattı.."

Derin bir nefes aldığında üstündeki etkim çok hoşuma gidiyordu. Zaten uzun süredir egomlada ilgilenmiyorum. Mükemel seksiliğime dayanamıyordu. Özelikle götüm varya.. mükemel bir götüm vardı. Lanet olsun ki çok seksiydim.

"Jisung.."

"Efendim sevgilim?"

"Hala daha sinirim geçmiş değil. Biraz daha enseme üflersen olacaklardan sonra kot pantolonla suçluların arkasından koşabileceğini düşünmüyorum."

Siktir! Çok fena tahrik oldum. Bazen böyle konuşuyordu ve benim korkmak yerine daha çok üstüne atlayasım geliyordu. Eğer bunları düşünmeyi devam edersem gerçekten bırak koşmayı yaşayabileceğimi sanmıyorum.

"Beni yanına aldıracaksın değil mi?"

Omuz silkip beni yanına çekti.

"Denerim, olmazsa da Chanyeol'ün yanına girmeni sağlarım."

"Chanyeol geri döndü mü?"

Saçlarımı düzelttiğinde daha sakindi.

"Artık burada çalışacak. Müdür gerekli yerlerle görüşüp Chanyeol'ü bizim birime geçirdi."

Şu an Baekhyun için çok mutlu olmuştum. Uzak mesafeli ilişki bir zamandan sonra eskisi gibi olmuyordu.

"Stajın ne zaman başlıyor?"

Elleri cidden çok güzeldi. Bir insanın elleri nasıl bu kadar güzel olabilirdi kafam almıyordu.

"Haftaya başlıyorum."

"Ve sen bana şimdi söylüyorsun?"

"Duydun mu?"

"Neyi?"

Hellewator Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin