Eli tämä on siis epilogi ei prologi niinkuin viimeosassa sanoin😅
Nauttikaa tästä viimeisestä osasta ja lukekaa lopun kommentit.
---------------------------------------------------Even näkökulma:
(9-vuotta myöhemmin)
Kävelin hautausmaalle Pietarin, 4-vuotiaan tyttären ja mahassa potkivan pojan kanssa. Oli kulunut jo 9-vuotta siitä kun ystäväni haudattiin, mutta tiedän, että hän pitää minusta ja lapsistani huolta. Pietarinkin isä oli hyväksynyt minut ja hänestä oli tullut pehmo.
Kädessäni minulla oli ruusu, tiesin hänen arvostavan sitä, pian tyttäreni irroitautui otteestani ja huusin ''Hei Anette, tänne heti takaisin", kyllä olin antanut tyttäreni nimeksi kuolleen ystäväni nimen, sillä hän oli mahdollistanut elämän minulle.
"Hei Anette, tässä on tyttäreni Anette ja tämä täällä mahassa on Artturi"
Aneten näkökulma:
"Voi kyllä minä sen tiedän, en ole jäänyt mistään paitsi, sillä vaikket näe minua, minä näen sinut ja tiedän että et kuule minua, mutta minä kuulen sinut''
"Tämä on niin raskasta ilman sinua, vaikka minulla onkin ihana mieheni Pietari, minä tarvitsen joskus sinuakin", hän sanoi katsoen Pietaria rakastavasti. He olivat menneet naimisiin 19-vuotiaina eikä rakkaus ollut huvennut vähääkään.
''Niin minäkin sinua", sanoin haikeana, vaikkei hän sitä kuullutkaan.
"No, me tästä lähdemme, nähdään taas pian"
"Nähdään ystävä rakas", sitten he kaikki lähtivät ja minä katsoin kuinka paljon he toisiaan rakastivat, olin onnellinen heidän puolestaan.
---------------------------------------------------
Tämmönen lyhyt, en ees rupee vääntämään mitään pitkää loppua, sillä tosta selviää kaikki oleellinen.Tämä oli nyt sitten tässä, toivottavasti piditte.
Tämä kirja sai innoiteen hyvältä ystävältäni kuusielu , joka ei saanut sitä kirjoitettua ja kysyi minulta, josko minä kirjoittaisin. Ja niin minä tein ja tämä oli lopputulos.
Loppu kuvaa sitä kuinka paljon minä hänestä välitän ja mitä tekisin hänen puolestaan. Se kertoo tosiystävyydestä.
Oon nyt aika tyhjä, kun tää on loppu, mutta pian saattaa tulla jotain toista, joten pysykää linjoilla.
Nähdään otukset ja sun muut öttiäiset.
❤️:A
YOU ARE READING
Mutkikas rakkaus (Valmis)
RomanceRakkaus ei ole ruusuilla tanssimista ja se vaatii uhrauksia. Ja rakkauttahan on monenlaista... Tarina sisältää väkivaltaa, kiroilua ja söpöilyä. Eli jos et kestä näitä, älä lue. Lukeminen omalla vastuulla. Tarina perustuu jollain tavalla todellisuut...