1.Ihastusta ilmassa

2.4K 50 17
                                    

Piip piip

Sammutin herätys kelloni ja hieroin silmiäni.
Tylsääkin tylsempi maanantai aamu. Kouluunkaan ei jaksaisi mennä.
Otin puhelimeni ja katsoin, että onko tullut ilmoituksia. Oli tullut pari snäppiä ja muutama ilmoitus instagramista.
Kun olin katsonut ne nousin ylös ja puin vaatteet päälle. Puin valkoisen t-paidan, mustan pitkähihaisen, farkut ja nilkka sukat.
Menin keittiöön syömään aamupalaa.
Ja kun olin syönyt niin katsoin puhelimesta youtube videoita.
Kun kello oli 8.00 puin ulkovaatteet päälle lähdin kävellen kouluun.
Koulussa otin kirjat kaapista, laitoin ne reppuun ja menin penkille istumaan.
Odotin minun kavereitani, Suvia ja Anettea.

Kun Suvi ja Anette vihdoin tulivat, niin ajattelin kertoa, että olen ihastunut yhteen meidän luokan poikaan, Pietariin.
Pietari on tosi hauska ja kiva. Aloin tykätä hänestä kun teimme parityötä.
"Suvi ja Anette. Mun pitää kertoo yks juttu..." aloitin.
"Niin?" Anette kysyi.
"Mä, tota, mä oon ihastunu Pietariin", sanoin naama punaisena.
Suvi tai Anette ei yllättynyt.
"Ööm, tota ei toi mikään yllätys ollu, koska oon tiennyt sen jo aikoja sitten", Anette totesi.
"TÄH! Miten?", kysyin.
"No, sä aina punastut kun me puhutaan siitä ja sä oot välillä sanonu että se on kiva ja niin edelleen", Anette kertoi.
Katsoin Suvia ja Anettea. Tunsin kuinka poskeni alkoivat punertaa.
En tiennyt, kuinka he tiesivät ennen kuin olin edes itse tajunnut koko asiaa.
"Mutta, ongelma on siinä, että en uskalla kertoa sille. Entä jos se ei tykkää musta", änkytin.
"No minä voin vaikka katsoa, että onko se ihastunut sinuun", Anette sanoi virnistellen, jonka takia punastuin entista enemmän.

Kellot soivat ensimmäiselle tunnille. Minulla oli englannin tunti, Anetella äidinkieltä ja Suvilla ilmeisesti kemiaa. Kun menin luokkaan, niin ensimmäinen mitä näin oli Pietari, sillä hän istui eturivissä. Minä istuin hänen takanaan, sillä opettaja oli valinnut paikat. En tosin valita, sillä, no, tehän
tiedätte.
"Annan teille nyt monisteet, joissa on suomeksi lauseita, jotka käännätte parin kanssa englanniksi."
Opettaja päätti parit. Minä oli Pietarin pari, tietysti.
Kun Pietari kääntyi minua päin, niin meinasin punastua, voi kuinka noloa. Kun olimme vihdoin kääntäneet lauseet, niin Pietari sanoi, että voi viedä minunkin monisteeni.
Yleensä en tule toimeen poikien kanssa, mutta Pietari on erilainen, hän on paljon mukavampi ja kiltimpi. Hän ei hoputtanut, kun en osannut joitakin sanoja englanniksi.

Kun koulu loppui, niin menin kotiin. Kotona menin suoraan huoneeseeni ja otin puhelimeni repustani ja katsoin yhteys tiedoista, että oliko minulla Pietarin numeroa. Minulla oli. Painoin sitä ja siinä oli joku Whatsapin profiilikuva. Painoin sitä ja luulin, että se menisi suoraan whatsappiin, mutta ei mennyt. Se soitti hänelle. Lopetin soiton ja minulle iski paniikki.
Mitä Pietari ajattelee, että soitin vahingossa? Vai kertooko se sen kavereille, että olin
muka soittanut?
No, se selviää huomenna.
---------------------------------------------------
Anteeksi, jos on kirjoitusvirheitä.

Seuraava osa tulee kun se syntyy.

❤️: A

Mutkikas rakkaus (Valmis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin