Jihoon POV
Huh...dalam beberapa minit sahaja lagi dia akan dimasukkan kedalam bilik pembedahan.
"Jihoon jgn risau...ommakan ada ka sini. Nanti lepas dah boleh keluar hospital, Jihoon nak pergi mana pun pergi la. Omma tak marah"
"Nanti Jihoon tuntut janji omma. Baik omma pikir balik😆😆"
"Ish kamu ni. Omma tak kan marah selagi kamu selamat"
"Jihoon-sshi??"
"Nae doktor Lee"
"Kami akan bawa kamu ke bilik pembedahan sekarang. Pembedahan ini mungkin akan memakan masa yg lama. Jadi kami harap Puan Park dapat menunggu dgn tenang"
Omma memegang erat tangan aku.
"Doktor Lee tolong bantu anak saya ya doktor?"
"Ya Puan Park"
"Kamsahamida Yuien-sshi"
Dalam diam.......aku harap dia datang hari ni. Berkemungkinan hari ni merupakan hari terakhir aku.
Author POV
Jihoon dimasukkan kedalam bilik pembedahan dan mula dipasang segala wayar dibadannya.
Dan juga meletakkan oksigen yg melalikan pesakit.
Jururawat dan doktor berulang alik memasukki bilik tersebut.
Jihoon POV
Dalam keadaan yg tak berapa sedar, aku seolah terdengar akan ommanya menyebut nama Bae.
"Oh kamu datang. Tapi Jihoon sudah masuk didalam. Apa pun terima kasih sebab beritahu berita gembira ni pada ajumma"
"Nae ajumma"
Secara tidak langsung, aku dapat mengenal pasti yg aku tak mengigau yg Bae datang utk tengok aku.
"Ajumma nak ke wad Jihoon dulu ya"
"Nae ajumma. Saya akan jaga disini"
"Jihoonie~~stay heatly"
Suara Bae merupakan suara terakhir sebelum aku betul2 terlelap.
Aku harap aku dapat jumpa kau lagi.
Aku janji akan cari kau.
I promise you
Makasih sebab baca part ni...🙈
Vote sekali tau🙈💕
YOU ARE READING
Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]
Teen FictionEnjoy!!! Note: Please read my others book too~♡ (bukan buku yg sama key) ^^ Started: 1/2/2018 Ended: 23/10/2020