Jihoon POV
Tu kan...
Siapa ek? Asal aku tak ingat muka yeoja?
Lima saat mata kami bertembung sebelum aku melarikan anak mata kearah Woojin. Mata dia, cantik.
"Kau apahal tengok aku pastu senyum? Seram duh, merembang bulu roma aku" Woojin mengosok lengannya berkali-kali.
Semua ketawa melihat gelagat Woojin namun di hujung mata melihat yeoja itu hanya mendiamkan diri.
Dinginnya...
"Ah Jihoon, lupa pula kitaorang nak bagitau yg ada budak baru dlm kelas kita" Mark bersuara mungkin dia perasan yg aku asyik perhatikan yeoja itu.
Yeoja itu pun bangun dari tempat duduknya seolah-olah memahami maksud Mark.
"Anyeonghasaeyeo. Park Baejin inmida" Baejin menunduk hormat.
Bae?
"Kau tak lupa lagikan yg dlm kelas kita ada jugak yg nama Bae?" Mina menanya aku, tapi lepas melihat aku seakan tidak mengingati salah-seorang memarahi aku.
"Kurang asam kau lupa kat aku. Ka hg nak aku perkenalkan diri aku?" Mengeluh dia apabila melihat anggukkan aku.
"Aku KIM BAERY. Kau dan semua orang selalu panggil aku BAE"
Ah! Aku baru teringat. Baery=tough girl.
"Ingat dah ingat dah"
Eh?! Seorang lagi Bae...
"Kau Park Baejin, nak panggil apa kat kau"
"Baejin" jawabnya sepatah.
Memang dingin...
Entah kenapa aku rasa semacam ja... Bae...... Baery ka Baejin?? Tapi dlm dunia ni macam ada depa dua ja yg nama Bae😧😧..
Susah la klau macam ni. Tapi Baejin aku buang awal2 dri list aku sebab aku tak kenal dia, dia tak kenal aku. So pikir logik, kenapa dia nak chit chat dgn aku klau kami tak kenal.
Baery pula macam nak buang dri list juga tapi yg ni was2 sebab pernah aku dengar yg dia ni pernah crush kat aku. Tapi sekarang ni ikutkan Woojin, dia sekarang tengah couple. So, buang je la Baery dri list.
Bae...
Bila kau nak muncul😧
Terima kasih sebab baca part ni 💞🙈💞
YOU ARE READING
Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]
Teen FictionEnjoy!!! Note: Please read my others book too~♡ (bukan buku yg sama key) ^^ Started: 1/2/2018 Ended: 23/10/2020