Part 11

104 12 2
                                    

Nobody POV

"Tu" Baejin menapak keluar bilik menunjuk susuk tubuh yg baru sahaja melepasi pintu masuk hospital dan menuju keluar.

Ditolak Baejin ketepi sebelum mengejar susuk tubuh tersebut.

Woojin memandang Baejin sebelum mereka berdua turut berlari mengikut arah Jihoon pergi.

Sampai sahaja Woojin dan Baejin di pintu masuk hospital, kelihatan Jihoon cuba utk mengejar sebuah kereta yg mula bergerak keluar ke lebuh raya.

Baejin menyiku Woojin lalu menampar-nampar lengan Woojin apabila melihat Jihoon seperti masih mahu mengejar kereta tersebut walaupun kereta itu sudah masuk lebuh raya.

Baejin POV

Woojin terus mengejar Jihoon dan menahannya dri terus mengejar.

Aku pun turut berlari ke arah Woojin dan Jihoon.

Aku memandang Jihoon yg sudah terduduk ditepi tembok setelah ditarik oleh Woojin tadi.

"Gila"

Jihoon menjeling tajam kearah aku sebaik sahaja perkataan itu keluar dri mulut aku.

Sekelip mata sahaja Jihoon menerkam aku lalu mencengkam kolar baju aku dgn marah.

"KALAU KAU BAGITAU AKU LEBIH AWAL MESTI AKU SEMPAT KEJAR DIA!!"

Terkejut aku dgn jerkahan Jihoon itu.

Woojin cuba melepaskan cengkaman Jihoon dan menenangkannya.

Jihoon POV

Aku kembali duduk ditepi tembok itu dan tidak menghiraukan pandangan pelik org yg lalu melepasinya.

Otak aku masih tak boleh cerna apa yg berlaku. Yg aku paham sekarang

1)Kata-kata Bae sebelum ni

"Ah lupa pulak. Kau JANGAN keluar dri hospital selagi tak terima bunga dri aku"

2)Hari ni aku keluar wad dan aku dpt bunga

3)Aku kejar org yg bagi bunga ni

4)Aku yakin org tu Bae sebab tadi aku panggil, dia pusing seketika namun dia terus masuk dlm kereta

Tapi...kenapa dia tak hiraukan aku. Ditekup muka dgn menggunakan tapak tangannya.

Someone POV

"Er...cik"

"Apa?" Soal aku kepada driver aku.

"Ada org kejar kereta kita. Patutkah saya berhenti?"

Aku memusing belakang dan nampak seseorang sedang berlari atau lebih tepat mengejar.

Jihoon...

"...Tak perlu" aku kembali pada posisi awal tadi lalu memejamkan mata.

Thank you sebab baca part ni💞
😙🙈🙈

Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]Where stories live. Discover now