Part 10

116 14 3
                                    

Jihoon POV

Tok! tok!

"Masuk la"

Woojin menjenguk mukanya dipintu bilik wadnya. Woojin janji nak tlg aku kemas brg memandangkan aku dah nak keluar hospital.

"Masuk la. Yg kau dok terjenguk-jenguk kat luar dgn dlm bilik kenapa?" Aku pandang Woojin dengan hairan.

"Aku bwk org lain utk tolong kau kemas barang" Woojin masuk lalu menutup pintu bilik separuh.

"Barang aku bukan banyak sangat pun, sampai nak kena bawak banyak org utk tlg angkat" aku menutup zip beg yg terakhir.

"Ye la tu. Dari sudut pandangan aku, macam perlu lagi dua org utk angkat beg kau. Dah la banyak" Woojin menggelengkan kepalanya.

"Tak dak ka banyak sa-"

Kata-kata aku terberhenti apabila pintu bilik dibuka dengan luas dri luar.

"Kau bawak.......Baejin?" Aku memandang Woojin dengan pelik dan mencurigakan.

"Ha. Saja aku minta tlg dia. Lagipun dia dgn aku ni..." Woojin senyum-senyum sumbing sambil memandang aku dan Baejin bersilih ganti.

Ooo

"Eh Bae, sejak bila kau bawak bunga tu? Tak salah aku, tadi mana kita singgah kedai bunga"

Nobody POV

Jihoon terus menerpa Baejin dan menarik kasar bunga yg berada ditangan Baejin sebaik sahaja Woojin bersuara tadi.

"Kau dapat mana bunga ni" kasar sekali Jihoon menyoal.

"Kurang ajar betul" dijeling Jihoon sebelum melangkah ke arah Woojin.

Jihoon memegang lengan Baejin menahannya. Woojin yg berada diatas katil turut berdiri apabila melihat situasi yg kurang menyenangkan.

"Ok ok. Mana kau dapat bunga ni?" Soal Jihoon dgn lebih lembut.

"Ada org bagi" balas Baejin dgn nada malas layan.

"SI.A.PA?"


Thank you sebab baca part ni💞
😙🙈🙈💞

Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]Where stories live. Discover now