Part 15

66 9 1
                                    

Baejin POV

Perbualan tadi...

"Haish penat betul aku dgn kau ni. Kau berdiri depan pintu pun nak menjerit sedangkan aku ni berdiri belakang pintu je pun."

"Hihihi...good night. Sweet dream moga kau mimpi Jihoon. Hihihi"

Aku terus bergerak ke bilik aku sendiri selepas mengucapkan selamat malam kepada housemate aku.

And.......


Yup.

Aku tahu siapa orang yang Jihoon kejar sewaktu dia hendak pulang ke rumah. Sangat aku mengenali tubuh tu.

Dan sekali lagi.....betui tu

Orang tu housemate aku...

Semua yang aku buat dekat hospital...semuanya hanyalah lakonan semata-mata untuk membantu housemate kesayangan aku ni. Termasuklah penipuan yang mengatakan aku dan Woojin couple.

Woojin sepatutnya tak termasuk dalam rancangan ni. Tapi disebabkan kami tersalah langkah, Woojin tahu siapa kami berdua. Namun kami hanya meminta tolongnya agar merahsiakan perkara ini dari sesiapa pun termasuklah membernya sendiri.

Apabila Woojin menyoalkan kepada aku kenapa housemate kesayangan aku ni buat macam tu dekat bestfriend dia...aku hanya balas dengan sambalewa.

"Entah...aku just tlg dia ja. Malas aku nak bertanya2 dekat dia"

Dan kadang2 Woojin memaksa aku untuk menanyakan perkara ini kepada 'dia' tapi aku akan menolak dgn segera.

Sebab aku tahu benda ini akan menyebabkan 'dia' mengingati perkara perit yg berlaku sewaktu 'dia' berhasrat utk menjalankan rancangan ini. Walaupun aku ada ditempat kejadian...namun ingatan aku samar-samar.

Mungkin tempias akibat kemalangan itu...



Thank you sebab setia membaca walaupun lama tak update😂😂😂

Author pun sebenarnya dah lama tak buka wattpad ni😂

Btw, korang rasa Bae ni siapa??? ><

Apa2 pun thank again sebab baca💕🙈
(>///<)

Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]Where stories live. Discover now