Part 8

130 18 3
                                    

Jihoon POV

Hari ni merupakan hari ke emm... tiga kut selepas aku terjaga dri tidor.

Semua member aku datang teman aku. Semua makin hensem dri yang aku ingat dulu. Hahahaha

Bila omma datang, terus menangis omma sampai tak tau berapa kali langsung omma tanya

"Jihoon ingat muka omma? Jihoon boleh nampak muka omma?"

Cuma...Bae...aku lama tak dengar pasal dia. Dia pun tak datang melawat.

"Jihoon. Jihoon? Jihoon!!!" Woojin mengongcang tubuh badan aku.

"Mian, aku termenung pulak. Apa hal kau ni?"

"Woojin hyung kata esok classmate hyung nak datang melawat" Daehwi tolong menjawab bagi pihak Woojin.

"Satu kelas???"

"Ye la kut. Entah"

"Ha'a" jwp Woojin.

"Bila kau boleh keluar eh?" Soal Seongwoo hyung.

"Lagi empat hari kut. Molla"

Next day~~

"Omma dengar dri Woojin yg classmate kamu nak datang melawat"

"Ha'a. Betul la tu"

"Tak sampai-sampai lagi pun"

Tak lama lepas tu, dengar bunyi bising-bising diluar. Antara perbualan yg paling didengari ialah

"Eh kau ni! Ada pulak lupa nombor bilik Jihoon. Teruk betul la kau ni"

"Ish! Nak buat macam mana. Sat aku tengok mesej yg Woojin hantar"

"Ni sah dah depa dah sampai" omma ketawa apabila mendengar perbalahan tu.

"Ni mesti Mina dengan Mark. Depa mana ada keja lain selain bergaduh" aku turut ketawa sebelum omma membuka pintu dan terpampang Mina sedang merebut fon Mark yg sedang menggunakannya.

Senyap terus semua.

"Anyeonghaseyo ommonie" serentak mereka bersuara dan menunduk hormat.

"Nae nae anyeong. Masuk-masuk" omma memperluaskan ruang utk depa masuk.

"Nasib bilik ni kau duduk sorang ja. Klau tak, mau kena halau setengah sebab penuh" Yeri bersuara.

Lepastu semua pakat menyuaikan diri mereka dan bercerita apa yg berlaku semasa aku berada dihospital.

Aku melihat seorang demi seorang classmate utk mengingati semula muka mereka. Namun, susuk tubuh seseorang yg memakai hodie dapat menangkap fokus aku.

Hodie...tak kan...

Lalu orang tersebut membuka hodienya dan meletakkan diatas ribanya lalu mata kami bertembung.

Tu kan...



Sorry sebab tak update... kebelakangan ni busy la👉👈

Thank sebab baca part ni
😚🙊

Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]Where stories live. Discover now