Part 7

126 17 2
                                    

Woojin POV

"Ha???" Aku melihat kertas atau memo pad yg berada ditangan aku dgn tanda soal.

"Apa yg org tu bagi hyung?" Soal Daehwi yg perasan hyungnya memandang memo pad tu dgn lama.

"Tah la. Nota la kut" balas aku.

Aku membuka lipatan memo tersebut. Oh, tak dak apa yg menarik pun namun Jinyoung merampas memo tersebut sebaik sahaja aku abis baca.

"Nanti tolong call omma Jihoon sebaik sahaja Jihoon habis pembedahan sebab ajumma ada hal. Dan minta ajumma mesej tentang keadaan Jihoon kat aku. Ni nombor ajumma klau kau tak tau
01********" Jinyoung membaca nota itu dengan kuat.

"Sapa yg bagi tu Woojin?" Soal Daniel hyung. Aku hanya mengangkat bahu tanda tak tahu.

"Tah. Dia dah la pakai hoodie yg besar lepastu pakai topi sampai tak nampak mata dan pakai mask. Serupa org buat jenayah ja gaya dia tu"

"Yeoja ka namja" Jisung hyung menyoal Jinyoung yg menatap memo itu dri tadi lagi.

"Yeoja" balas Jinyoung.

"Kau tau mana yg yeoja?" Soal aku lalu turut memandang memo itu, kut la ada apa2 selain nota tu.

"Tulisan dia lawa" Jinyoung senyum sambil tengok aku sebelum kembali serius.

"Apa-apa je la korang" Jisung kembali menatap fonnya.

Beberapa minit kemudian, doktor keluar dan menuju kearah mereka manakala beberapa org jururawat mengusung Jihoon yg berada di atas katil menuju ke wad.

"Macam mana doktor?" Soal Woojin. Memandangkan dia lebih rapat dgn Jihoon, tahap risaunya lebih dri member yg lain.

"Semuanya berjalan dgn lancar. Cuma"

"Cuma apa doktor??!?"

"Cuma jgn bagi dia macam terhentak. Contoh macam bonggol, bila sampai dekat bonggol perlahankan kereta tahap minimum yg mampu supaya hentakan dia kurang" terang doktor. (Tah betui ka dak😅)

"Maksud doktor???" Guanlin memandang doktor dgn keliru. Lalu doktor itu menerang dgn lebih lanjut.



Minta maaf sebab dok cita tak abis2 pasai pembedahan tu... sedangkan part tu la yg boring😧

Apa pun,

Terima kasih sebab baca🙈🙈💕💕

Blind [Jihoon Ff (Malay Ff)]Where stories live. Discover now