Eng
"I had a friend.." started Cadence. I was listening carefully. She finally started to talk to me, so i was happy about it. "And..ugh." she was looking at the floor. "I was new at the school. I did not speak english like anyone else around me. I wasn't perfect at the language. So i was always alone. And after a half a year a girl came to me in the mess hall. And day to day she started to make a friendship with me. I was happy."
"And..what happened after it?" I asked.
"We were best friends for...for 1 year."
"You were?"
"Yes, we were. But one day...her behavior just changed. Everything changed then." Cadence was almost crying.Hun
- Volt egy barátom. - kezdte el Cadence. Én figyelmesen hallgattam Őt. Végre elkezdett mesélni, szóval boldog voltam emiatt. - és..huh. - közben a padlót bámulta. - új voltam az iskolában. Nem beszéltem annyira angolul, mint mindenki más körülöttem. Nem tudtam tökéletesen a nyelvet. Így aztán, mindig egyedül voltam. És fél év után egy lány jött oda hozzám.
Aztán napról-napra elkezdett kialakulni egy barátság közöttünk. Boldog voltam.
- És mi történt ezután? - kérdeztem.
- Legjobb barátnők voltunk, egy éven át.
- Voltatok?
- Igen, voltunk. De egy nap...csak úgy megváltozott a viselkedése. Minden megváltozott akkor. - Cadence majdnem elsírta magát.
YOU ARE READING
Eating Disorders' Thoughts - english/hungarian
Randomeating disorder is illness az evészavar betegség