16

33 3 0
                                    

Eng

•"Okay then it is my turn i guess" Laura said.•

"My name is Laura. Laura Madin. I love horses and horse riding. Actually it is my hobby. I am anorexic and sometimes i puke but i don't think i'm bulimic. I am weak and. Yeah that's it. My feeling is that i. I...i don't know what to say honestly." It was a good start for Laura. Speaking.
"It was a good start. You started to speak. Speaking is always a good start. But. There is something. The feeling. You have one. Actually a lot. You just have to close your eyes and think. We are not going to leave you alone in the room, we are gonna listen to you. So close your eyes. Think. Think about something and there comes another thing and another one. But which one was the first thought of your feelings? Just tell us the way you can." I said. And then she closed her eyes. And it didn't take for so long she opened them.
"I feel like...there are so many people and. Like, they don't see me, like i don't exist or they're blind i don't know which one is more believeable."
"Perfect! I am very proud of you Laura!"

Hun

- Rendben, akkor azt hiszem én jövök. - mondta.•

- A nevem Laura. Laura Madin. Szeretem a lovakat és a lovaglást. Tulajdonképpen ez a hobbim. Anorexiás vagyok és néha hányok is, de nem gondolnám magamról, hogy bulimiás lennék. Gyenge vagyok és. Igen ennyi. Az érzésem pedig, hogy...őszintén nem tudom mit mondhatnék most. - remek kezdés volt Laura számára. A beszéd.
- Nagyon jó ez kezdésnek! Elkezdtél beszélni, úgy igazán. A megnyílás és a társalgás mindig kiváló kezdés! Viszont. Van valami. Az érzés. Van egy. Sőt rengeteg. Csak csukd be a szemed és gondolkodj! Nem fogunk itthagyni addig a szobában egyedül, hanem meghallgatunk. Tehát, csukd be a szemed és gondolkozz. Gondolkozz valamin, aztán jön valami más és egy újabb. De melyik volt az első, amelyik az érzéseidről szólt? Csak mondd el nekünk, ahogyan tudod. - mondtam, azután becsukta szemeit. És nem tartott sokáig, mire kinyitotta azokat.
- Úgy érzem olyan sok ember van és mintha nem látnának, nem vennének észre, mintha nem léteznék, vagy mintha vakok lennének,vagy nem is tudom melyik a hihetőbb.
- Tökéletes! Büszke vagyok rád Laura!

Eating Disorders' Thoughts - english/hungarianWhere stories live. Discover now