6

110 9 0
                                    

Eng

The fifth person that i got is Cadence.
Cadence is anorexic. She came to the hospital 2 weeks ago.
She didn't eat normal meals for 3 weeks. She ate only apples and strawberries.

It was hard for me, because she is 14 years old, however she doesn't listen to anyone. I'm trying, her parents are trying, her family is trying. Everyone wants her to start eating again.

"You don't speak." I said.
"I do."
"Why don't you try?"
"Try what?" Cadence asked.
"You know...your family is trying to make you feel better. Everybody is worried about you. Why don't you try? You are not alone!"
"I just do not like food. That's all." Cadence was disappointed. She disapponted herself.

"If you don't eat, everything is gonna be worse." She turned her eyes.
"Look, i know. I am not that stupid."
"Then why don't you stop? Why do you listen to that voice in your head?"
"Sorry. I am really sorry for everything that i have done...but i can't stop already...sorry."
She was crying.

Hun

Az ötödik személy, akivel foglalkozom, az Cadence. Cadence anorexiás. 2 hete érkezett a kórházba.
Nem evett rendes ételt 3 hétig.
Csak almát és epret fogyasztott.

Nehéz volt nekem, ugyanis Ő 14 éves, azonban nem hallgat senkire.
Én próbálkozom, a szülei próbálkoznak, a családja próbálkozik. Mindenki azt szeretné, hogy újra egyen.

- Nem beszélsz soha arról, ami bánt. - mondtam.
- Dehogynem.
- Miért nem próbálkozol?
- Mármint mivel? - kérdezte vissza Cadence.
- Tudod...a családod próbál változtatni, hogy jobban érezd magad. Mindenki aggódik érted. Miért nem próbálod meg? Nem vagy egyedül!
- Csak nem szeretem az ételt. Ennyi. - Cadence csalódott volt. Csalódott önmagában.

- Ha nem eszel, minden rosszabb lesz. - megforgatta a szemeit.
- Nézze, tudom. Nem vagyok olyan hülye.
- Akkor miért nem hagyod abba? Miért hallgatsz arra a hangra a fejedben?
- Sajnálom. Nagyon sajnálok mindent, amit tettem...de már nem tudom abbahagyni...sajnálom. - erre eleredtek a könnyei.

Eating Disorders' Thoughts - english/hungarianWhere stories live. Discover now