Eng
"You know what. I have a really really good plan. And i hope it's gonna help you and all the other teens here too to get out of eating disorder" i was sooo glad. And i was proud of myself.
"What plan is it?" Tony asked.
"Sorry, i can't talk about it for a bit of time but...i guess you're gonna get new friends."
"Ok. You know." He seemed sad or i do not even know but he did not seem that exited as i expected to.
"So i told you my plan, we can start the therapy." He had that 'hurraay...' face "So where's your father?"
"Ask him...i guess he's in a pub again or i have no more idea." He said
"Why is he there?"
"He used to drink...a lot." Addiction gets right here again..i started to get his exact problem i think. "And you know what. He's always cheating on my mom. I hate him. I wanna fight him...i just. I'm not strong enough. Yet."Hun
- Tudod mit?! Van egy nagyon-nagyon jó ötletem. És remélem ez segíteni fog neked is és a többi kamasznak ezen a helyen, hogy legyőzzétek az evészavart. - naaagyon örültem. És büszke is voltam magamra.
- Milyen terv? - kérdezte Tony.
- Sajnos nem beszélhetek erről még egy kis ideig, de...azt hiszem új barátokat fogsz szerezni magadnak.
- Oké. Maga tudja. - szomorúnak tűnt, vagy nem is tudom, de nem látszott olyan izgatottnak, mint azt vártam.
- Na szóval, elmondtam a tervem, úgyhogy elkezdhetjük a foglalkozást. - az arcán olyan 'hurráá' kifejezés foglalta helyét. - tehát, apukád merre van?
- Kérdezze Őt. Asszem megint egy kocsmában van, több ötletem nincs. - mondta.
- Miért van ott?
- Szokott inni...sokat. - függőség itt van megint..elkezdtem meg-megérteni a probléma pontos okát szerintem. - és tudja mit?! Mindig megcsalja édesanyámat. Utálom Őt. Meg akarom ütni...én csak. Én csak nem vagyok elég erős. Még.
YOU ARE READING
Eating Disorders' Thoughts - english/hungarian
De Todoeating disorder is illness az evészavar betegség