Eng
"Marcus, you seem so much better!" He really seemed happier.
"Yes i am. Imagine that i have lost 3 pounds!"
"Wow. Honestly, congratulations! How did you do that? Can you tell me everything about your week?" I was smiling to the enthusiastic boy.
"I just. I did binge on 2 days. So, the rest days of the week...i didn't binge on them!" His eyes gleamed."I am so happy about you!" I said. "But.."
"Yes?"
"How was school?" He moved down his face.
"Good." I guess students were bullying him again. Why didn't he tell me the truth? He was happy before i asked about school. Maybe i messed up. Ughh.
"Please. I..." i couldn't finish it.
"No! Don't say anything. I am here to lose weight, and to stop the wrong eating habits. So why you ask me about the school? It does not.." he couldn't finish his sentece either.
"It does not what?" I asked.
"It doesn't belong here. To the. To the eating habits." - then he slowed down his talking.
"Fine. It is time to go." I was disappointed. Oh Jesus...poor boy. He has secrets, i know. I see.
"See ya" he said and he left my room.Hun
- Marcus, sokkal jobban nézel ki! - sokkal boldogabbnak tűnt.
- Az vagyok! Képzelje, fogytam 1,3 kilót!
- Azta! Őszintén gratulálok! Hogyan csináltad? El tudsz mondani mindent az elmúlt hetedről? - mosolyogtam a lelkes fiúra.
- Csak. 2 napon volt falasrohamom. Így, a maradék napjaiban a hétnek...nem bingeltem rajtuk! - szemei csillogtak.- Nagyon örülök neked! - kezdtem el. - de...
- Igen?
- Milyen volt az iskola? - erre lehajtotta a fejét.
- Jó. - azt hiszem a diákok kiközösítették Őt megint. Miért nem mondta el az igazságot? Boldog volt mielőtt megkérdeztem az iskolában történtekről. Talán elrontottam. Huh..
- Kérlek. Én.. - kezdtem el, de nem tudtam befejezni
- Ne! Ne mondjon semmit! Azért vagyok itt, hogy fogyjak és abbahagyjam a rossz evési szokásaimat! Akkor miért kérdez az iskoláról? Ez nem... - én sem hagytam, hogy befejezze a mondatát.
- Ez nem mi? - kérdeztem.
- Ez nem tartozik ide. Az. Az étkezési szokásokhoz. - beszédét addigra lelassította.
- Hát, itt az idő menni. - csalódott voltam. Ó, Jézus. Szegény fiú. Vannak titkai, tudom. Látom.
- Találkozunk. Viszlát! - mondta, majd elhagyta a szobát.
YOU ARE READING
Eating Disorders' Thoughts - english/hungarian
Diversoseating disorder is illness az evészavar betegség