Κεφάλαιο 39 : ''Χορός μασκε!''

110 9 2
                                    


Μην ξεχάσετε να δείτε τις ιστορίες της @ElsaKr
Ευχαριστώ!

Πλέον είμαι σίγουρη για τις αποφάσεις μου.

.
.
.
.

Άνοιξα τα μάτια μου αργά καθώς επεξεργαζομουν το χώρο όλο και πιο πολύ....

Μα που βρίσκομαι?

Σηκώνομαι και....

ΟΥΑΑΑΑΟΥΥΥΥΥΥ! ΟοΟ

Μπροστά μου αντίκρισα ένα υπέροχο φόρεμα το οποίο βρισκόταν κρεμασμένο πάνω στο χερούλι της ντουλάπας.
Το φόρεμα είναι τυλιγμένο με μια διάφανη σακούλα.
Είχε ενα σημείωμα κολλημένο πανω και πιο δίπλα έναν φάκελο.

Σηκώθηκα για να το πάρω.
Έγραφε το εξής:

"Καλημέρα γλύκα! 
Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα διότι είναι τα γενεθλια μου.Διοργανωνω λοιπόν ένα μασκε-πάρτυ στο οποίο πρέπει όλοι να φορούν μασκες το ίδιο κι εσύ! Ζήτησα να σου φέρουν το καλύτερο φόρεμα, ελπίζω να μην με απογοητευσουν.Θα μπεις σαν καλεσμένη μαζί με την παρέα σου.Το παρτυ ξεκινα 8:00.

Υποσημείωση:Φρόντισε να κρύψεις τις πιπιλιες.Θέλω να  παίξω! Ο παιχνίδι μου  δικαια! ;)
Θα σε βρω στο πλήθος! ;)''

Έτρεξα γρήγορα στον καθρέφτη.
Ωωωωω ΧΡΙΣΤΌΣ!
Φαίνονται σαν τεράστιες μελανιές!

Πρέπει να βιαστώ να παω στα κορίτσια να τους ανακοινώσω τα νέα.Μα πρώτα άνοιξα με βιαστικές κινήσεις τον φάκελο και βρήκα να με κοιτάζουν προσκλήσεις χορού! Ήταν ακριβώς τόσες όσο έπρεπε,τις πήρα λοιπόν και έφυγα.

Τις ενημέρωσα όλες να βρεθούμε στο σπίτι της Νίκης, έτσι κι έγινε. Με τα πολλά πολλά αφού τους τα εξήγησα όλα λεπτομερος περνοντας βρεθήκαμε να ετοιμαζόμαστε για τον χορό.
Εκεί που πήγα να βάλω την τελευταία πινελιά μου βάζοντας την κολονια μου..

Μαριλένα:" Περίμενε! Μπορεί να σε αναγνωρίσει με την κολονια! ''

''Μα είναι η αγαπημένη μου κολονια! Δεν θέλω να την αποχωριστω! Άμα βάλω άλλη κολονια νιώθω πως την απαταω!''

.
.
.

Σοφία:"Συγγνώμη! Μπορώ να σου κάνω μια απλή ερώτηση!?''

''Ναι''

Σοφία:"Γιατί είσαι τόσο μαλακας!?''

Νίκη, Σέβη&Μαριλένα:"Αχαχαχαχαχ! ''

''Καλά, καλά!  Θα αλλάξω κολονια! ''

Με τα πολλά, πολλά ξεκινήσαμε  για τον προορισμό μας.
Μόλις φτάσαμε φορεσαμε τις μάσκες μας και μπήκαμε μια, μία με άνεση και χάρι! (Πώς τα περιγράφω ε? )

Εγκλωβισμένη στα χέρια σουNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ