Μην ξεχάσετε να δείτε τις ιστορίες της @ElsaKr
Ευχαριστώ!''Άααασε με κατω απαίσιο σουποηδες πλάσμα!!''
Στέφανος:"νοπ''είπε καθώς με πέταξε στον καναπέ και ανέβηκε πάνω μου κολοντας τα σώματα μας.Αυτή τι στιγμή η καρδιά μου είναι σε φάση, ας βγω λίγο από το σώμα της Μαρίας! Ναιπ αυτό έκανε!.
Έλα Μαρία σκέψου κάτι που να τον κάνει να φύγει απο πάνω σου! ...Εβρικα!!!
''Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, εμένα δεν μου αρέσουν τα αγόρια! ''
Στέφανος:"μήπως σου πέφτω μικρός? '' είπε ειρωνικά
''Οχι δεν καταλαβες, μου αρέσουν τα κορίτσια,...είμαι λεσβία''
...
.........
.............
.....
Στηρίζοντας τα χέρια του στον καναπέ ανασηκωθηκε λίγο και με κοιτούσε σοβαρός.
''Θυμάσαι την Μαριλένα? ..ε αυτή είναι η κοπέλα μου .''
Σιωπή επικράτησε....
Μετά απο λίγο ο Στέφανος αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή.
Στέφανος:"και τι? Νομίζεις ότι με αυτό θα σε αφήσω να φύγεις? ''''Πλάκα έκανα, δεν είμαι λεσβία, απλά εγώ με την Μαριλένα είμαστε σαν αδελφές ψυχές και το λέμε στα αστεία και γενικός κάνουμε πολλές μαλακιες--ε ουψ εβρισα πάλι, τεσπα κατάλαβες τώρα κολλητές φάση! ''
Στέφανος:"Ναι το ξέρω''
Ναι φυσικά, το ξέχασα, αυτός όλα τα ξέρει, μη χεσω! ! !....
Έσκυψε το κεφάλι του και με φίλησε απαλά στο κούτελο.
Σιγά σιγά άρχιζε να καταβενει και να μου δίνει απαλά φιλία στα μαγουλα, στα χείλη, στο λαιμό και όλο και πιο πολύ κατέβαινε.
Πήγε να μου βγάλει την μπλούζα και τότε συνιδιτοποιησα τι γινόταν.
Άρχιζα να ουρλιάζω και να χτυπιέμαι .Στέφανος:"αν συνεχίσεις να ουρλιάζεις θα υποστεις την τιμωρία σου''
Τον αγνοησα σαν κλασική σνομπ που είμαι και συνεχιζα ακόμα πιο πολύ να ουρλιάζω και να χτυπιέμαι.
Με σήκωσε και με πήγε στον πάνω όροφο σε μία πόρτα που ήταν μαύρη....οκ τη ημερομηνία έχουμε σήμερα? Για να ξέρω τι να γράψω στην ταφόπλακα μου.
Την άνοιξε και με έδεσε στον τοίχο με τα χέρια ανοιχτά και τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά και δεμένα στον τοίχο.
Μου έδεσε τα μάτια με ένα μαυρο πανί και έσυρε την καρέκλα και την τοποθέτησε μπροστά μου.
Fifty shades of grey? Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω!Άκουσα να βγάζει κάτι από την τσέπη του και το τοποθέτησε στο λαιμό μου.
Ήταν μυτερό και σου έδινε την εσθισει μαχαιριού........
Αααααα κρατούσε μαχαίρι!
Θα με σκοτώσει!!!!!!
Πρώτα θα με κλονοποιήσει μετά θα βγάλει τα όργανα μου, θα τα πουλήσει σε εμπόριο οργάνων και μετα θα με θάψει.
Ύστερα θα με ξεθαψει και μετά πάλι απ'την αρχή!
Αχ....βλέπω πολλές ταινίες τελικάΑνάσταση , το κατάλαβες? , μπράβο σου βρε, έλα πάρε ένα μπισκοτακι ^,^
Σκάσε γιατί από Λόλα, θα σε κάνω χοντρολολα, κάνοντας σε μια χνουδωτη μπάλα που θα παίζω μαζί της μπάσκετ! ! !
Οκ, σκάω!
Εσυρε απαλά την μύτη του μαχαιριού προς τα κάτω όπου κατευθηνθηκε στην μπλούζα μου και με μία απότομη κίνηση την έσκισε!.Ταρακουνιθικα πανικοβαλοντας.Τότε πλησίασε το αυτί μου και μου ψιθύρισε με μία ανατριχιαστικη φωνή.
''Είσαι δική μού, δεν θα αφήσω κανέναν να σε πάρει μακριά μου, πόσο μάλλον να σε πειράξει! ''
Τώρα ουρλιαζεις ή δεν ουρλιάζεις? Οχι πείτε μου!Γιατί η καρδιά μου ακόμα να μπει στην θέση της.Άραγε τι να κάνουν οι φίλες μου και οι οικογένεια μου? Μου λείπουν...Πολύ!
.....
.....●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Να έχετε μία Τέλεια μέρα!
Ββ γλυκουλια μου! ^-^
STAI LEGGENDO
Εγκλωβισμένη στα χέρια σου
Mistero / ThrillerΣε ένα χωριό μεγάλο σε επέκταση και με πολλούς κατοίκους υπήρχε και ενα 17χρονο κορίτσι το οποίο ήταν από τα πιο δημοφιλή παιδιά στο σχολείο της που διαχειριζόταν ως το πιο όμορφο, το πιο αστείο, το πιο καλο και το πιο αθώο κορίτσι του σχολείου. Μι...