Κεφάλαιο 10: Μαμά μου!

166 16 0
                                    

Μην ξεχάσετε να δείτε τις ιστορίες της @ElsaKr
Ευχαριστώ!

Κάποιος, μου είπε κάποτε πως η ζωή είναι μικρή και δύσκολη. Δίχως ροδοπέταλα στο διαβα σου και πως η πραγματική αγάπη έχει αλιοθη στις μέρες μας .Για αυτό να είσαι ευχαριστιμενος για αυτά που έχεις και να μην ζητάς και άλλα γιατί μπορεί να χάσεις και αυτά τα λίγα που έχεις.
Όταν κάποιος είναι δίπλα σου να του δηξεις την αγάπη σου γιατί όταν φύγει,  θα συνιδιτοποιησεις τι έχασες, τότε όμως θα είναι αργά.

Σε κίνηση 2 δευτερολεπτων είχε πιάσει και τα δύο χέρια μου τοποθετώντας τα πάνω απ'το κεφάλι μου, χωρίς να με αφήνει να κάνω την παραμικρή κίνηση. Με λίγα λόγια με είχε εγκλωβίσει.
Άρχιζα να κουνιεμαι σαν σπαστικό φίκι και κουνουσα το κεφάλι μου πέρα-δοθε σαν τρελή με κλειστό το στόμα για να μην με φιλήσει.Μάταια όμως. Άφησε το δεξί του χέρι από τα χέρια μου ενώ παράλληλα με το άλλο κρατούσε και τα δύο χέρια μου από τους καρπούς σφιχτά, έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα στον ώμο μου και το κεφάλι μου και με το δεξί του χέρι άρχιζε να χαϊδεύει απαλά το κεφάλι μου.

Ιου, ιου, ιου συναγερμός εισβολεας, συναγερμός εισβολεας.Βρήκε το ευαίσθητο σημείο επαναλαμβάνω, ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΕΥΑΊΣΘΗΤΟ ΣΗΜΕΊΟ.

Εκείνη τη στιγμή είχα χαλαρώσει,  είχα κλησει τα μάτια μου και απολάμβανα το χαϊδεμα.

Όλοι άνθρωποι έχουν ευαίσθητα σημεία. Το δικό μου ήταν να με χαϊδεύεις και ειδικά στο κεφάλι. Ήταν σαν να μου πατούσες το κουμπί της νάρκωσης και δεν μπορούσα να κουνηθώ.

Σήκωσε το κεφάλι του συνεχίζοντας να μς χαϊδεύει και τότε ένιωσα τα χείλη του να με φηλανε.Με φιλούσε απαλά ώσπου άρχιζε να εμβαθύνει το φιλί. Με φιλούσε τόσο γλυκά σαν να ήθελε να μου δηξει πόσο πολύ με αγαπάει, σαν να περημενε αυτήν τη στιγμή χρόνια.
Παύση--Γιατί αυτές οι καταραμενες πεταλούδες χτυπιωντουσαν σαν μανιακες στην κοιλίτσα μου? Έχω ακούσει ότι αυτό σημβενει όταν είσαι ερωτευμέ--τι στο?

Οχι οχι οχιο-οχιοχι οχι οχι και πάλι ΌΧΙ. Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι ερωτευμένη. Ποιός? Εγω που οταν βλέπω κάτι ρομαντικό ή θα ξεράσω ή θα γελάσω με αυτά που λένε!

Εγω στο λέω, είσαι ερωτευμένη μαζί του .Αυτούς τους μήνες που ήσασταν μαζί.

Εσύ ακόμα ζεις?

Ζω, ζω και βασιλευω.

Εσένα δεν σε είχα απολύση?

Ευτυχώς δεν υπάρχει αντικαταστατης .

Εγκλωβισμένη στα χέρια σουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant