Κεφάλαιο 20:Αϊ στα διάαλα!

132 16 1
                                    


Μια φορά και έναν καιρό ηταν ένα  17χρόνο κορίτσι που το λέγανε Μαρία. Μια μέρα ήρθε ο λεγόμενος Στέφανος και την πήρε στα σκοτεινά δάση της ζούγκλας. Μετά από έναν περίπου χρόνο την βρήκαν νεκρή με μαχαιριές σε όλο της το σώμα,
κρεμασμένη από ένα σκοινί περασμένο γύρω απ'τον λαιμό της.

                  ~ TΕΛΟΣ ~

Νομίζω ότι σας είπα αρκετά, μα...αυτό που έχει σημασία είναι το τέλος. Πώς κατάντησε η πρωταγονιστρια νεκρή?
Όντος θα πεθάνει? ή όλα αυτά που σας είπα είναι ένα ψέμα?
Πάμε να το ανακαλύψουμε μαζί!

(Στο σπίτι της Μαριλένας)

Αννα :"πρέπει να σκεφτούμε κάτι
και μάλιστα γρήγορα! ''

Σοφία:"ναι, αλλά τί? Εδώ έχουμε να κάνουμε με ψυχοπαθη άτομα''

Σεβαστή:"ναι, ο ένας απαγάγει την Μαρία επηδει το αγγελάκη χτύπησε με το βέλος  την καρδιά του,  ο άλλος ο μπογιατζής του αρέσει να βάφει στους τείχους με αίμα την λέξη 'δική μου' και αμα δεν κανουμε οτι μας λεει θα μας σφαξει ζωντανους...ααααχ που μπλέξαμε! ''

Νίκη:"ε παιδιά! Η Μαριλένα τι έπαθε? Πέθανε? Κοιτάει στο απέραντο με γουρλομενα μάτια''

Μαριλένα:"απλά σκέφτομαι....
Ξέρετε, είχαμε τρομοκρατιθη τόσο πολύ που δεν κάτσαμε να σκεφτούμε ποιός την απήγαγε και που την πήγε...Αλλά είναι και το άλλο..ο Στέφανος μας είπε πως θα μετακομίσει άλλου και εκείνη την μέρα που έφυγε, δηλώθηκε η εξαφάνιση της Μαρίας.''

Άννα:"Τί? Δηλαδή νομίζεις ότι αυτός την απήγαγε? Αποκλιετε!
Καταρχάς ο Στέφανος είναι πολύ αδύνατος και η Μαρία πηγενει 3 χρόνια γυμναστήριο και ακόμα πονάει το χέρι μου από το χτύπημα της και τονίζω ότι δεν έβαλε καθόλου δύναμη και πόνεσα! ''

Νίκη:" που ξερεις? μπορεί να έχεις ευαίσθητο οργανισμό''

Σεβαστή:"ναι Νίκη τραβά-''

Νίκη:"μην το πεις ''

Σεβαστή:"-τραβά πιες νερό θα έλεγα! Εγώ φταίω που έχεις πονηρό μυαλό? ''

Μαριλένα:"παιδιά! Ξεφευγετε απ'το θέμα! Εγώ λέω να πάμε στο σπίτι του να δούμε και θα τον παρακολουθησουμε! ''

Σοφία:"Αφού δεν ξέρουμε το σπίτι του ρε έξυπνη!''

Μαριλένα:"ποιός το'πε? ''*βγάζει ένα χαρτάκι από την τσέπη της που γράφει διεύθυνση *

Σεβαστή:"άντε ρε τρελή! ''

Άννα:"μα πώς? ''

Μαριλένα:" ε Βασικά για την ακρίβεια, μια μέρα την ώρα του μαθήματος με έπιασε απεγνωσμένα η θέληση ηια πιπι μου *γελάει σαν χαζοχαρουμενο*

Όλες:*face palm*

"ναι συνεχίζω, και καθώς προχωρούσα στο διάδρομο άκουσα τον Στέφανο να μιλάει στο τηλέφωνο του και να λέει
Όλα έτοιμα και θα σε συναντήσω σε κάτι μήνες στο γνωστό μέρος αλλά να είσαι μέσα στο δάσος. ''

Νίκη:"και τι πάει να πει αυτό? ''

Σοφία:"συγγνώμη, συγγνώμη, εσύ τι έγραψες στο χαρτάκι? ''

Μαριλένα:"ε γνωστό μέρος, μέσα στο δάσος''

Σοφία:"*χαστουκιζει το πρόσωπο της*

Σεβαστή:"ρε! Αυτή είναι πιο χαζή και από τη Νίκη! ''

Νίκη:"άμα σηκωθώ τώρα! ''

Άννα:"έλα παιδιά! Δεν μπηραζει, απλά θα πάμε στο δάσος και άμα δεν βρούμε κανέναν απλά φεύγουμε''

Σεβαστή:"ναι αλλά ξεχνάς μία μικρουυυυτσικη λεπτομέρεια.
Αυτός ο ψυχοανομαλος τηλεφωνιτής μας είπε να μην ανακατεύουμε στο θέμα αυτό''

Σοφία:"ναι, και εμείς θα τον ακούσουμε, δεν πας καλά! ''

Νίκη:"ε ναι θα κινδυνεύει η Μαρία και εμείς εδώ θα αραζουμε''

Μαριλένα:"σήμερα κι'όλας  θα πάμε''

          !¥!¥!¥!¥!¥!¥!¥!¥!¥!¥!¥!  

Μαρίας POV.

Είμαι σε αυτό το καταραμένο δωμάτιο ...πάλι! (δεμένη)
Ο Στέφανος πήρε κάποιον τηλέφωνο .Συνομιλία ↓

Στέφανος:"ναι ρε συ  εδώ την έχω,μην ανυσηχης δε φεύγει.
Ο μισθος δεν αλλάζει έτσι?
Οκ έλα γιατί πρέπει να φύγω, με περιμένει μια γκόμενά. ''

Τι στο παγωτό με γεύση μερέντας και τριμμένα κομματάκια μπισκοτου συμβαίνει εδώ?

            ~~~~~~~~~~

Like & subscribe ο ουψ εννοώ ..
Ψηφίστε&σχολιάστε ..αμα θέλετε!
Να έχετε μια τελειοφανταστηκοτατη μέρα
ββ γλυκουλια μου ^^

Εγκλωβισμένη στα χέρια σουحيث تعيش القصص. اكتشف الآن