Μην ξεχάσετε να δείτε τις ιστορίες της @ElsaKr
Ευχαριστώ!Έχετε νιώσει ποτέ, ενοχη/ος όταν έχετε κατηγορίση κάποιον που στην πραγματικοτιτα δεν φταίει σε τίποτα? Ε λοιπόν έτσι ένιωσα οταν άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα μπροστά μου ένα τραγικό σκηνικό....
Στέφανος POV.
(Surprise!!!Δεν το περιμένατε ε?)Την είδα να τρέχει προς το δρόμο, οταν ξαφνικά είδα ένα αυτοκίνητο να τρέχει καταπάνω της.
Έτρεξα με όλη μου τη δύναμη και την έσπρωξα την τελευταία στιγμή.
Μετά δεν θυμάμαι τίποτα...Back to Maria's POV.
Ο Στέφανος ήταν πεσμένος κάτω και αίματα έτρεχαν από το μέτωπο του .Σιγά-σιγά άρχιζε να μαζεύετε κόσμος. Ειδοποίησαν το ασθενοφόρο και με το που ήρθε τον έβαλαν μέσα, μαζί και εμένα.
(Στο νοσοκομείο)
Μας είχανε βάλει σε ξεχωριστά δωμάτια.Στον Στέφανο έκαναν μια επέμβαση στο κεφάλι και εμένα απλώς μου έβαλαν μερικά τραυμαπλαστ γιατί είχα μόνο λίγες γρατσουνιές.
Είχα βγει για να βρω το δωμάτιο που ήταν ο Στέφανος όταν σκουντουφλισα πανω σε κάποιον και έπεσα με τον πουπουδακο μου κάτω στα κρυα πλακάκια.
''Αουτς! Αυτό πόνεσε! ''
???:''Χίλια συγγνώμη είσαι καλά?''
''Όχι δεν ειμ--''σταμάτησα όταν αντίκρισα το πρόσωπο με το οποίο μιλάω.
Φοράει άσπρο μανδύα, άρα μάλλον γιατρός θα είναι.
Είναι πολύ όμορφος, ξανθός με γαλαζοπράσινα μάτια,ψηλός γυρος στο 1,80 με γυμναζμενο σωμα, έχει ωρεες γωνίες στο πρόσωπο και πεζει να είναι γυρος στα 25 χρονών.''--είμαι καλά''συνέχισα την πρόταση μου, ενώ ήμουν ακόμα στο πάτωμα και τον κοίταζα. Μου φενετε κάπως γνωστός.
Λες να είναι βρυκόλακας? Ή λες να ντύθηκε έτσι για να παει να σκοτώσει κάποιον επειδή βρίσκεται σε αποστολή?Μαρία πολλές ταινίες δε βλέπεις?
ΣΚΆΣΕ! !παλιόσουπιτσα.???:''ξανά Χίλια συγγνώμη''μου έδωσε το χέρι του και με βοήθησε να σηκωθώ. Μόλις σηκώθηκα με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω παρατηρώντας με προσεκτικά.
???:"Μαρία! ! !?'' με κοίταξε με γουρλομενα μάτια.
''Σας ξέρω?''
???:"Δεν με θυμάσαι?, ο Μιχάλης είμαι. ''
Καιιιι dead--νομίζω ότι έπαθα καρδιακό! Βοήθεια
''Τι??? Ααα ναι Μιχάλη δε σε αναγνώρισα.'' Αλοστε πως μπορώ να τον αναγνωρίσω έτσι όπως έγινε και μετά από τόσα χρόνια.
''Σε πέρασα για 25χρόνο καλέ, πως μεγάλωσες έτσι! ''Μιχάλης:"Όντως με πέρασες για 25 ?''
''Ναι! ''
Μιχάλης:"χαχαχα καλό μου άρεσε''
Χαχα του άρεσε του γλυκουλη! Μην ξεράσω! ! !
Να πάει να πνιγεί ο που-- Μαρία συγκρατισου, δεν θα σου χαλάσει την ψυχολογία αυτο το γαρούφαλο, άντε μην πω κάτι άλλο. Θέλω να φύγω, μα πρώτα πρέπει να πάρω κάποιες απαντήσεις.'' Εδώ σπουδασες?''
Μιχάλης:"Όχι σπούδασα στην Ισπανία και μετά έκανα μετάθεση και ήρθα εδώ. ''
''Τέλεια''
Μιχάλης:"Ο λόγος που ήρθα είναι γιατί ήθελα να σε δω ...''
WHAT? ? ?
♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣
Να έχετε μια ωρεα μέρα. ♥♥♥♥
Ββ γλυκουλια μου ;)
ESTÁS LEYENDO
Εγκλωβισμένη στα χέρια σου
Misterio / SuspensoΣε ένα χωριό μεγάλο σε επέκταση και με πολλούς κατοίκους υπήρχε και ενα 17χρονο κορίτσι το οποίο ήταν από τα πιο δημοφιλή παιδιά στο σχολείο της που διαχειριζόταν ως το πιο όμορφο, το πιο αστείο, το πιο καλο και το πιο αθώο κορίτσι του σχολείου. Μι...