Flashback 1 jaar geleden

6 0 0
                                    

Een jaar geleden liep ik voorbij onze plekken en ik voelde die steen weer op me maag het doet zo pijn Alex !!
Het is ongelofelijk en ik trap tegen een steen maar wacht is effe zie ik daar Alex zitten bij die boom?! Ik dacht bij me zelf san doe is niet zo raar en ben naar huis gegaan ik zei dit tegen Sal en Sal zei dat dit niet kon maar besloot om samen met mij en Timo mee te gaan.
Het werd raarder zowel Sal als Timo zagen Alex ook hoe dan?! Ik besloot op af te lopen om te kijken of ik het me niet inbeelden maar voor ik wat zei en toen die persoon mij al zag rende die weg.
Het zat me niet lekker en Sal en Timo ook niet maar misschien was dit wel iemand anders Alex was immers dood!
Ik besloot vaker tussen 22:00 en 23:00 daar heen te gaan om te kijken wat dit was misschien was dit wel een zieke grap..... opnieuw zag ik hem maar nu zag Yannick hem ook nog is en Yannick besloot ook op hem af te lopen en hij vroeg aan de persoon wie hij was er kwam geen antwoord op de vraag maar hij gaf wel een code en het was het wachtwoord van Alex in route 33 en toen rende die weg ..... hij liet ons in shock en in vele tranen achter dit kon niet!!
Hoe kon die persoon dat weten?! En wie was dat?!
We gingen er weer heen Sal en Yannick besloten op hem af te gaan en te zorgen dat die niet weg kon rennen maar het lukte hem op weg te rennen maar noemde wel het code woord op zo raar dit...... Sal en Yannick rende hem nog achterna maar hij was te snel... ik wist dat Alex hard kon rennen maar Alex kon het niet zijn die was immers al 5 jaar overleden .
We waren allemaal verslagen en besloten de beveiliging in route 33 aan te scherper omdat we het idee hadden dat er foute mensen in het spel zaten.
Ik heb me altijd afgevraagd wat dit te beteken had en nu heb ik er antwoord op maar van Alex , Alex vertelde mij dat die contact zocht met ons maar dat moeilijk vond , al die tijd hebben wij dus hem gezien het is zo raar.
Maar zo fijn om te weten.

Geloof me ik leef nog?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu