Lang geleden toen wij nog jong waren , waren wij allang bevriend , ik kende je al sinds mijn 6e ofzo en dat is altijd zo gebleven je was me beste vriend en we waren onafscheidelijk. zomer 2009 was het jaar dat wij terecht kwamen in Route 33 moet je nagaan zo 9 jaar geleden al.Ik ging op street-dance en jij ging op judo zo gingen die dingen... altijd de zelfde tijden en altijd samen 45 minuten op de fiets naar onze sportschool .. geen een kon er aan tippen toen al niet .Maar ondanks dat wij dat stuk fietsen hadden wij altijd onwijs lol onderweg en er gebeurde altijd wel wat. Ik weet nog wel die dag dat jou band opeens lek was en jij achterop zat bij mij dat we vielen omdat we zo hard moesten lachen en dat die oudere meneer ons moest helpen met opstaan...dat was wel komisch en die meneer heeft er nog hard om gelachen wat ik me wel kan voorstellen as je twee van die pubers moet op trekken terwijl je zelf al ver in de 80 ben . Deze dingen maakte ik alleen met jou. Ohja en die keer dat we verkleed waren in route 33 als clowns en dat jou schmink eraf liep van het lachen. Dat waren super mooie tijden en zeker gouden herinneringen. Dropping 2010 was ook zo hilarisch wij waren onder de duikbrug geklommen en lieten iedereen schrikken zo gingen die dingen.Waar jij was , was ik en waar ik was daar was jij. We waren super close al in die tijd. Je kon het gelukkig ook goed vinden met Salamon. Alex weetje nog dat we gingen paardrijden en dat "dat " paard weg liep ... Maar we die uiteindelijk vonden bij malle pietje , ken je malle pietje nog die man was geweldig met ze antieke winkel want kwamen wij daar vaak en wat hadden wij een lol met die meneer. Helaas leeft malle pietje niet meer sinds een jaar. Malle pietje riep altijd kijk daar heb je Jut en Jul weer hoor. Deze tijden blijven goud waar en dit zal voor altijd in mijn herinneringen blijven bestaan.
JE LEEST
Geloof me ik leef nog?!
No FicciónWat nou als je er na 6 jaar achter komt dat je beste vriend nog leeft zelfs dat je al die tijd dacht dat die dood was , hoe ga je weer veder als vroeger ?!