Bölüm şarkıları ;
Sia - Chandelier
Coldplay - Magic
Lorde - Tennis Court
Shakira - Empire
Tarkın Berat
Beril'i seviyorum.
Hayır.
Beril'e aşığım.
Evet.
Beril'i geleceğim de görüyor muyum ?
Eh, yani.
Peki görmek istiyor muyum ?
Kesinlikle evet.
Yutkundum ve kaşlarım çatılı bir şekilde, Beril'e döndüm. Göz bebeklerindeki pırıltılar, endişe ile sönerken, tekrar yutkundum. Yapabilirdim... bugüne kadar neler neler başarmıştım... bunu da başarabilirdim... ALLAH AŞKINA, BUNU NASIL YAPACAĞIM ?!
"Sevinmedin mi ?"
"Evlen benimle !"
Derin bir nefes al, Tarkın. Yaptın... başardın... şimdi, ne cevap verecek Beril ?
Önce kaşları çatıldı, sonra göz bebekleri büyüdü ve son olarak titreyen sesiyle ; "Anlamadım." dedi.
Evet, 'anlamadım' dedi. Derin nefes al, Tarkın. Derin nefes al...
"Benimle evlenir misin ?"
Göz bebekleri mümkünmüş gibi biraz daha genişledi. Yutkundu ve bakışlarını kaçırdı. Bu iyi bir şey mi ? 'Evet' diyeceğinin anlamına mı geliyor ? Allah'ım sen bana yardım et.
"Tarkın..."
Hayır, kesin red edecek ! Ben ki ; yaramaz çocuklara, 'Bak, abi kızıyor.' diye gösterilecek bir kişiydim. Sevmek bile benim için üstün körü yapılabilecek bir duyguydu fakat ben aşık olmuştum. Şimdi... red ediliyordum.
"...daha çok genç değil miyim ?"
Bu da ne demek ? Kibarca red etmek mi ? Ertelemek mi ?
"23 yaşında değil misin ?"
Boncuk gözlerini gözlerime dikerek konuşmaya devam etti.
"Bende onu diyorum ya, 23 yaş; evlilik için genç değil mi ?"
Kollarını, ensemde birleştirdi ve kafasını omzuma gömdü. Aynı anda derin bir nefes çektik içimize... En azından red etmedi, değil mi ?
Pastaları yerken bir kaç küçük diyalog hariç fazla konuşmamıştık ve karamsar yanım kendini belli etmeye başlamıştı. Cidden, evlenme teklifi ettiğim için benden uzaklaşır mıydı ? Yoksa, beni seviyor muydu ?
Bunu ne zaman öğrenecektim ?
Sonra, evlilik teklifini ertelemesi aklıma geldi... sevinmiş miydi, bilmiyorum fakat oldukça şaşırdığını ve hala şaşkınlığını üstünden atamadığından eminim.
Beynimi kurcalayan soruları bırakıp, yatağa uzanıyorum ve Beril'in banyodan çıkmasını, yanıma uzanıp, O'nu kollarımın arasına hapis etmeme izin vermesini beklemeye başlıyorum.
Bu sorulardan kurtulmamın tek yolu; yarını düşünmek olduğuna karar verip, yarın Bilal ile yapacağım saçma diyalogu hayal ettim. Cidden bunu yaptım ve sonucunda boğazıma doğru yükselen sıcak bir sıvı hissettim. Lanet olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✗ 20 Saniye ✗
किशोर उपन्यासSevgi duygusu ile harmanlanmış bir hissin içinde boğulacağını sanan genç bir kız... Beril Türkmen. Bu hissin alışığı olmadığı her halinden belli genç bir adam... Tarkın Berat. Duygularını gizleme. Hissettiklerinden pişmanlık duyma ve hayatını doyas...