| 7.Bölüm Kesit

1.2K 68 27
                                    

Merhabalar ! Hemen kesiti yayınladım :D Haftaya çarşamba gibi bölüm gelebilir :) Tam bir gün veremiyorum :/ Yine de kesitte şok olacaksınız diyorum ! Hatta ve hatta bölümü okurken yüz ifadenizi görmek istiyorum :D Ama göremeyeceğim :(

Neyse... video hakkında hiç yorum gelmedi ya :( Cidden hiç meraklanmadınız mı ? İzlemediniz mi :O

Fazla uzatmayacağım, sizleri çok sefiyorum ! ♥ 

| 7. Bölüm Kesit'i ;

Beril'i seviyorum.

Hayır.

Beril'e aşığım.

Evet.

Beril'i geleceğim de görüyor muyum ?

Eh, yani.

Peki görmek istiyor muyum ?

Kesinlikle evet.

Yutkundum ve kaşlarım çatılı bir şekilde, Beril'e döndüm. Göz bebeklerindeki pırıltılar, endişe ile sönerken, tekrar yutkundum. Yapabilirdim... bugüne kadar neler neler başarmıştım... bunu da başarabilirdim... ALLAH AŞKINA, BUNU NASIL YAPACAĞIM ?!

"Sevinmedin mi ?"

"Evlen benimle !"

----------

Olabildiğince sakin bir şekilde toplantı odasına doğru ilerliyordum. Az sonra neler yaşayacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu... Bilal Türkmen ile odamda değil, toplantı odasında görüşmek istemiştim. Bütün her şeyimi kazandığım yer... daima.

Kapıyı çalma gereği duymadan, içeri girdim. Odanın krem renk duvarları moralimi yükseltti fakat eşyaların siyah renk olması daha çok karamsarlığa itti, beni. Derin bir nefes aldım ve odanın ortasındaki büyük masaya doğru ilerledim.

Masanın başındaki koltuğa dayanmış bir şekilde duran Bilal Türkmen'in tam karşısına geçtim. Ceketimi odamda çıkarmıştım ve beyaz gömleğim, her hareketimde kaslarımı belli ediyordu. Karşımda Bilal Türkmen yerine, Beril gelmeden önce oldukça ilgimi çeken kadınlardan biri olsaydı, bu durum halinde bayılabilirdi. Bu düşünde yüzümde ukala bir sırıtmaya yer vermemi sağladı.

"Sonunda gelebildin, Tarkın."

Kaşlarımı çattım, ne ara bu kadar yakın olmuştuk ? 'Bey' kelimesini yemiş miydi, bu herif ? Ondan önce, bana hesap mı sormaya teşebbüs etmişti ?

"Bilal Türkmen, cesaretinize hayran kaldım, açıkcası."

"Tarkın Berat, az sonra duyacaklarınızdan sonra bu kadar rahat konuşabilecek misin, acaba ?"

Yorum ve Vote yapmayı unutmayın ! :* ♥

✗ 20 Saniye ✗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin