♣ Merhabalar ! Size çok güzel olmasada tatmin edici bir kesit ile gellldiiiiimmm... yeni ve önemli bir karakter ile tanışacaksınız; bu bölümde. Ve ikinci sezon boyunca sıkça rast geleceğimiz bir kişi, bu... Kesiti okuyunca hemen anlarsınız zaaatteeeennn. :D
Bölüm ne zaman gelir bilmem ama en geç hafta içi yayınlarım herhalde... Bunun dışında; ikinci sezon videosunu yayınlayacağım, bölümle beraber :D Birde ikinci sezon en geç 2 hafta sonra başlar, büyük ihtimal.
Bu kesiti; ne kadar hikayeyi okumaya devam etmese de, çooooookkk sevdiğim bir kişiye ithaf ediyorum. Sezon finalini malum kişiye ithaf edeceğime söz verdiğim için, ikinci sezonu bekletmek istemedim :) ♥
Multimedia; Ceren ♥
| 10.Bölüm - Sezon Finali Kesit'i ;
"Babanızla uyumlu olduğumuz kadar zıttık... Ben zambağı severken, Murat menekşe derdi. Ben kır düğünü isterken, Murat kendimize ait; ufak kafenin bahçesinde olmasını isterdi... yakışıklı ve romantik bir babaya sahipsiniz, çocuklar ! Annenizin kalbini sizin yaşınızdayken çalmış ve bırakıp, kaçmamış bir babaya..."
Ne duygusal bir konuşma, değil mi ? Zaten bunu düşünürken; konuşmayı yaptığım zaman çocuklarım ile birbirimize sarılarak, ağlarız, her halde.
Romantik olmak Murat'ın doğasında varken; ben yanlış bedene aitmişim gibi hissediyordum, kendimi. Bir kız yerine erkek olsaydım, eminim ki daha romantik olurdum !
Bana yaptığı evlenme tekliflerinden birisinde o kadar romantikti ki, artık romantik kokusu alıyordum... evet, alıyordum. Yani öyle sanıyordum çünkü sarhoştum. Aman neyse.
Bir de; ilk teklifini ne kadar güzel (!) bir şekilde reddetmiştim ama ! Murat'ın şaşkınlıktan yakışıklılığını kaybeden yüzünü daha dün gibi hatırlıyorum.
Tam kendimi tutamayıp, gülmeye başlayacaktım ki; bir kaç dakikadır beklediğim şey oldu... Çalışma odasının kapısı açıldı.
Elimi, ağzımın üstüne kapayarak gülmemek için kendimce engel olmaya çalıştım ama nafile. Elimi sertçe ısırdım ve nefesimi tutarak, duvara daha çok yapıştırdım, bedenimi. Odadan çıkan iri cüsseye sahip adamın, beni fark etmesi çok büyük bir olasığa sahipti... ve bu benim tedirgin olmamı sağlıyordu.
O; dikkatliydi... benim kadar olmasada, babam; dikkatli ve temkinli hareket ederdi. Ve şuan yaptığı şeye anlam katmam olumsuzlukla sonuçlanırdı... çünkü, şuan dalgın bir halde koridorun sonuna doğru ilerliyordu.
Aslında bu işime gelirdi... ne de olsa, odasına gizliden girecektim değil mi ? Ve bu karardan vaz geçmem için 20 saniyem vardı.
Yorum ve Vote yapmayı unutmayın... sizleri sefiyorum ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✗ 20 Saniye ✗
Teen FictionSevgi duygusu ile harmanlanmış bir hissin içinde boğulacağını sanan genç bir kız... Beril Türkmen. Bu hissin alışığı olmadığı her halinden belli genç bir adam... Tarkın Berat. Duygularını gizleme. Hissettiklerinden pişmanlık duyma ve hayatını doyas...