| 15. Bölüm - 2.SEZON * Kesit

802 45 16
                                    

Merhabalar... size kesitle geldim ^-^ Bölümü uzun yazmaya çalışıyorum. Umarım uzun olur ve sizi sevindiririm *-*

Sizden hala bir cevap bekliyorum... bu paylaşımın altına yorum yapın lütfen. - İKİNCİ KİTAP OLSUN MU? - Finali olumlu anlamda etkileyecek bir soru... Eğer olmasını isterseniz, Ceren'in hikayesinin kurgusu hazır. Tanıtımı yayınlayacağım; 20 Saniye final olunca, ilk bölümü yayınlayacağım...

Çok konuştum, biliyorum... Fakat cidden önemli; şu ikinci kitap meselesi. Neyse sizi kesitle yalnız bırakayım...

| 15. Bölüm - 2.SEZON * Kesit'i;

"O'nu seviyor musun?" Diye, sorarak; uykumun kaçmasına sebep olduğu için, şuan O'na minnet duyabilirdim.

Kimden bahsettiğini biliyor, ne cevap vereceğimi bilmiyordum.

"Bilmiyorum," diyerek, geçiştirmek istedim. "O'nun yanında; duygularım hissizleşiyor..."

Neden açıklama yapıyordum veya yalan değilde gerçeği anlatıyordum, anlamıyordum.

"Hiç mi bir şey hissetmiyorsun?"

Başımı, göğsünden kaldırmak istemesemde; yapmak zorunda hissederek, kaldırdım.

Az önce gözlerinde oluşan, anlam veremediğim boşluğa düşmüş gibiydim...

"Hiç."

Verdiğim cevap karşısında tepkisiz kalarak, bir kaç saniye ortamda sessizlik oluşturdu.

"Peki, benim yanımdayken; sana, ne hissettiriyorum?"

Yorum ve Vote yapmayı unutmayın :) Sizleri sefiyorum ♥

✗ 20 Saniye ✗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin