| 4.Bölüm Spoiler - Kesit

1.8K 71 9
                                    

♣ Arkadaşlar bölümü geciktirdiğimin farkındayım fakat bu aralar çok meşgulüm :/ Bu yüzden kendimi affettirmek adına ufak bir spoiler yayınlayayım dedim. Bölüm en erken Salı günü gelir. :( Ama upuuuuuuzzzzzuun bir bölüm gelecek. Birde, bölümde yardımları geçen Ceren'ime çoooooook teşekkürler. ♥

| 4.Bölümde ; Beril'in kendini koruması için aldığı eğitimleri, CerenYldz'ın Senin İçin hikayesinden Mısra'nın Tarkın tarafından kaçırılmasını ve Savaş karakterinin Mısra'yı kurtarmak adına Tarkın'a saldırı düzenlemesini okuyacaksınız...

Odadan çıkıp, Beril'in kaldığı küçük odaya girdim. Bu odaya ilk gelişimdi ve Beril burada nasıl rahat ediyordu, bilmiyorum. Bana en ufak şikayeti bile olmamıştı... hizmetlilere, benim odamın yanındaki odayı hazırlamarını söylemeliydim.

Beril'i yatakta uzanmış, tavanı izlerken bulduğumda kaşlarımı çattım. Hızlıca yatakta yanına uzanırken, bakışlarını hala tavandan çekmemesi beni ürkütmeye başlamıştı.

"Bir sorun mu var ?"

"Sanırım babam, senin beni esir almanı dert etmiyor... gururum incildi."

Ses tonu, bu olayı alaya aldığını belli ediyordu ama şuan ki hali, bu olaya cidden bozulduğuna en büyük kanıttı. Anlayışla tebessüm ettim. Beril'in bakışları direk bana çevrilirken, şaşkın çıkan ses tonu ile konuştu.

"Sen ilk defa alaylı tebessümünü sergilemiyorsun !"

Kaşlarım tekrar çatılırken, sinirimin uçup gittiğini hatırladım. Kısa kısa kahkahalar atarak Beril'i de gıdıklamaya başladım. Aynı... yiğenime benziyordu. Abimin sayesinde görüşemediğim, küçük yiğenime. Annesine veya babasına benzemek yerine, babaannesine benzemişti ve Beril, şuan Ceren'in büyümüş hali gibiydi.

Beril'in güçlü kahkahaları odayı inletirken, benim kıkırdamalarımın araya karışması hoş bir senfoni düzenliyordu. Bu değişik bir şekilde hoşuma gitmişti ve her zaman devam etmesini istiyordum...

✗ 20 Saniye ✗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin