Další den se nesl v podobném duchu. Teda aspoň vyučování.
,,Kam si myslíš, že jdeš?" Křikl na mě Adam. Je konec vyučování a já zůstala ve třídě poslední.
,,Do-domů," Kníkla jsem. Strašně se jich bojím. Přes den mě propalovali pohledem.
,,Tak to si nemyslím." Zařval Lukas a vlepil mi facku. Rychle jsem se za to místo chytla. Pak mi podkopli nohy a já spadla hlavou na lavici. Ještě do mě několikrát kopli a potom odešli.
Začala jsem strašně brečet. Chtěla jsem vstát, ale přes bolest hlavy to nešlo. Nakonec jsem se pomalu zvedla.
Když jsem došla domů, tak jsem se poprvé viděla v zrcadle v předsíni. Celkem jsem se zhrozila. Krev mi tekla z nosu a z obočí.
,,Zlato-aaaaa," Zděsila se mamka, když mě uviděla. ,,Proboha, co se stalo!?" Přiběhla ke mně a začala si mě prohlížet. Sykla jsem, když mi prstem přejela po obočí.
,,To je dobrý mami, půjdu si to umýt." Řekla jsem v klidu a šla do koupelny. Mamka už se mě na nic neptala, protože věděla, že by to ze mě nedostala.
Když jsem se trochu umyla, dala jsem si na sebe černou mikinu. Dala jsem si kapuci a zasedla ke klavíru. Nastavila jsem si mobil tak, aby mě natočil z profilu. Tvář mi nebyla vidět, protože ji zakrývala kapuce.
Začala jsem zpívat písničku, kterou jsem sama složila. Potom jsem video postla na instagram.
~Martinus~
Ještě stále jsem naštvaný na tu holku. Stále nevím, jak se jmenuje. Včera mě vytočila strašným způsobem. Já vím, kdo je můj kamarád a kdo ne.
Na mobilu mi přistálo upozornění. Cassidy vydala video.
Bylo černobílé, nebylo jí vidět do obličeje, ale i tak byla krásná. Potom spustila na klavír a začala zpívat.
,,I have a tears in my eyes,
Because I love one stupid guy,
I have a holes in my heart,
No one can it mend,Only you-u-u-u-u-u-u
Only you-u-u-u-u-u-uYou are broken my heart,
But I don't mind,Because I still love you."
(Btw. Fakt jsem to složila já)Měla nádherný hlas. Zněl trochu ublíženě, ale i tak byl něžný. Ta píseň je smutná. Trochu mě to zarazilo.
Pouštěl jsem si to pořád dokola.,,Kdo to zpívá?" Zeptal se Marcus, když kolem mě procházel.
,,Cassidy," Odpověděl jsem. Nad tím jménem jsem se rozplýval.
,,Je to skvělá zpěvačka. Má tam ještě něco?" Zeptal se a já to začal hledat.
,,I want to happy,
I want to be kind,
So please, don't leave me,
I'll be all right..."Vždy, když jsem slyšel ten hlas, jsem měl husinu.
,,Hm.. Je fakt dobrá. Mohli bysme s ní něco nazpívat." Nadhodil Marcus.
,,To by bylo skvělý." Zajásal jsem. Hned jsem jí běžel napsat.
MyFirstKissBoy: Proč si mi neřekla, že zpíváš?
MyFirstKissGirl: Nepřišlo mi to důležitý
MyFirstKissBoy: Nechtěla bys s námi něco nazpívat?
MyFirstKissGirl: Ani ne
MyFirstKissGirl: Musím jít, měj se
Zdá se mi to, nebo je na mě naštvaná. Co jsem jí proboha udělal!? Je to tak od doby, když jsem zmínil tu holku ze školy.
Další kapitolaka 💙
Ty texty těch písniček jsem složila sama. Jen tak btw.
ČTEŠ
Keep calm [texting story] (M&M)
FanfictionCo byste dělali vy, kdyby vám napsal váš idol? Popravdě byla to improvizace.