❣17❣

791 53 0
                                    

~Martinus~

Dneska se jede na tu záchranou akci. Bojím se. Ne o sebe, ale o ní. Stále se snažím z hlavy zahnat myšlenku, že už je mrtvá. Nikdy nevíš.

Vystoupili jsme z policejních aut. Je tu zhruba tři policajti, já a policejní pes. Ještě s námi jel táta a Marcus. Pes dostal znamení a začal stopovat. Chvíli se nic nedělo, ale pak narazil na stopu.

,,Tudy!" Křikl jeden ze strážníků. Všichni se za ním rychlím krokem rozešli.

~Cassidy~

Ležím tu na podlaze a už pomalu umírám. Už dost dlouho jsem nejedla a nepila. Mám nehorázně oslabený organismus. Krčím se v rohu u stěny. Chce se mi brečet, ale všechny slzy už jsem vybrečela.

,,Neboj se, brzy tvé trápení ukončím." Uchechtl se Mike. Připravoval něco na dřevěném stole, který tak tak stál a byl otočený zády ke mně.

Pokusila jsem se z posledních sil si sundat tu izolepu, co jsem měla na puse. Orhla jsem jí o koleno, protože ruce jsem měla svázané za zády. Povedlo se, ale nemám dost síly řvát o pomoc. Aspoň mužů pořádně dýchat.

~Martinus~

Vešli jsme do budovy, která sice ještě jakž takž stála, ale vypadala, že dlouho nebude. Uslyšeli jsme nějaké hlasy.

,,P-prosím, n-ne-dělejte to." Ozval se rozechvěný hlas. Hned jsem ten hlas poznal. Cassidy! 

Chtěl jsem tam okamžitě vběhnout, ale jeden policajt mě zastavil. Tak ať aspoň něco udělá!

,,Prozradím ti tajemství," Ozval se hlubší mužský hlas.

,,Mike!?" Šeptli jsme s Marcusem zároveň. Oba jsme ho hned poznali.

,,Já to věděl!" Dodal ještě Mac ale potichu, aby nás neslyšel.

,,Jak jako že jsi to věděl?"

,,Nesnášel jí a pořád mizel ze zkouškek. Měl jsem na něj podezření, ale vždycky jsem si řekl, že by toho nebyl schopný." Vysvětlil. Měl pravdu, jakto že mi to nedošlo?

,,Když něco začnu, tak to dokončím." Dořekl Mike.

Musel jsem tam aspoň nakouknout. Zhrozil jsem se. Cass ležela na zemi, vypadá skoro jako mrtvola, ale klepala se, takže vím, že žije. Mike, stál u nějakého stolu a něco tam dělal, bohužel jsem neviděl co. Najednou s otočil a v ruce měl...

Ještě kratší a ještě napínavější. 😏😜
Doufám, že se vám líbí.

Mimochodem, jste si odhlasovali I'll be your prince.
S tímto příběhem mám trochu pochybnosti, jestli se vám bude líbit...
Ale nejdřív chci určitě dokončit toto a pak až něco jiného.
Ly ❤❤❤❤

Keep calm [texting story] (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat