Probudila jsem se v nemocnici. V ruce jsem měla kapačky a kolem mě pípalo několik přístrojů. Vedle mě seděl Martinus a jednu ruku měl v šátku. Stalo se to? To všechno?
,,Jak se cítíš?" Zeptal se Tinus. V tváři měl ustaraný výraz.
,,Strašně, ale né fyzicky." Zadívala jsem se do stropu. ,,Jak by ses cítil, kdyby kvůli tobě umřel člověk?" Prohodila jsem to spíš jako řečnickou otázku. Tinus se na mě jen smutně díval.
,,Ještě nedávno jsem ho měla za svůj crush a teď? Teď je mrtvý a mužů za to jenom já! Vždyť já mám v pokoji jistě jeho plakáty." Rozbrečela jsem se.
,,Ty za to přece nemůžeš. Byla to jeho volba a já jsem mu za to do smrti vděčný. A navíc to pro tebe udělal rád." Pohladil mě po líčku a setřel pár slz.
,,Copak ty se na mě nezlobíš? Vždyť jsem ti zabila bratra!" Řekla jsem dost nevěřícně. Čekala jsem, že mě bude proklínat, ale on je mu vděčný!?
,,Na tebe se určitě nezlobím. To Mika bych nejradši uškrtil. To on ho zabil, né ty."
,,Na, přečti si to. Já teď jdu na svůj pokoj a za chvíli zase přijdu." Řekl a dal mi do ruky deník. Marcus si vedl deník?
Začala jsem číst tam, kde mě poznali.
Dnes jsem zjistil, že si Tinus píše s nějakou holkou a vydává se za mě. Celkem mě to naštvalo, ale pak brečel, protože jsem prý lepší. Nejsem to on je.
Další zápis je ze dne, když jsme mu s Tinusem řekli, že jsme spolu.
Martinus teď chodí s Cassidy. Upřímně mu závidím. Ona je strašně hezká a milá. Taky bych chtěl takovou přítelkyni.
Chtěl by někoho, jako jsem já?
Co si to nalhávám. Já se do Cass zamiloval. To se můj bratr nesmí nikdy dozvědět, jinak by mě uškrtil. Oni dva jsou spolu tak šťastní. Nesmím jim to pokazit.
On mě miloval!? Jaktože jsem si toho nevšimla. Začali mi zase slzet oči.
Cassidy unesli. Myslím, že vím, kdo to udělal. Mike. Nesnáší holky. Žádný. Ani mojí mámu a Emmu nemá rád. Teď, když si Tinus přivedl přítelkyni, tak ho to dost naštvalo. Jestli se nemýlím, tak je Cass ve velkém nebezpečí. Mike se totiž kdysi léčil právě z nenávisti vůči ženám. Dokonce jednu kdysi zabil. Tohle Tinus neví. Zjistil jsem si to sám, ale měl bych ho varovat.
On je psychopat. Mohlo mi to dojít.
Zjistili jsme Cassidinu polohu. Zítra se tam pojede. Nevím proč, ale mám z toho dost divný pocit. Jakoby se tam mělo něco stát.
Pokud ano, tak:
Cassidy, miluju tě a doufám, že jsi s Martinusem opravdu šťastná a věř mi, že on je taky. Děkuji ti za to, co jsi do mého života přinesla a co všechno jsi mi ukázala.
Martinusi, si ten nejlepší brácha, kterého jsem si mohl přát. Miluju tě a nikdy na tebe nezapomenu. Starej se o Cassidy, protože ona si zaslouží někoho, jako jsi ty.
Kousek odstavce v deníku byl rozpitý od slz. Marcus u toho brečel, když to psal. Já teď brečím taky. Moje pocity se zdvojnásobily. Proč musel umřít zrovna on? Proč né já?
Martinus mě chytil za ruku a pevně ji stiskl. Ani jsem si nevšimla, že přišel. V očích měl také slzy.
,,Vidíš? On by byl stejně jako já strašně nešťastný, kdyby jsi to schytala ty. Já jsem na něj hrdý! A vždy budu." Přiblížil se a přitiskl se mi na rty. ,,Bez tebe bych už neměl smysl žít." Špitl.
,,Děkuji, Marcusi!" Řekli jsme oba zároveň.
Chcípala jsem u toho, když jsem to psala. 😪😶
Jak se vám bájdvej líbí nová písnička od eMMy? 😏
Já ji úplně žeru!!! ❤💜💙💚💛
Aspoň někdo tady vydává písničky... 😒
ČTEŠ
Keep calm [texting story] (M&M)
FanfictionCo byste dělali vy, kdyby vám napsal váš idol? Popravdě byla to improvizace.