❣12❣

891 59 5
                                    

~Martinus~

Tak, konečně po koncertě. Dneska jsem si to obzvlášť užil a řekl bych, že to byl jeden z nejlepších koncertů že všech. A to nejen kvůli té části s First kiss girl. Ta píseň se zpívala skoro sama, když jsem ji mohl zpívat po boku té nejúžasnější holky na světě.

,,Skvělý, bro." Plácl si se mnou Marcus a šel se převléct. Chtěl jsem udělat to samé, ale někdo, kdo volal moje jméno, mě zastavil.

,,Ano?" Otočil jsem se směrem k Mikovi, který mě očividně sháněl.

,,Promluvíme si." Zamračil se a zatáhl mě do nějaké šatny. Nikdo tam nebyl, takže jsme měli soukromí a to asi chtěl.

,,Co to mělo znamenat!?" Začal na mě řvát.

,,Co mělo znamenat, co?" Zeptal jsem se, ikdyž jsem pravděpodobně věděl, co myslí.

,,To s tou First kiss girl!" Zařval jako odpověď.

,,A v čem je problém? Chtěl jsi, aby se o našem vztahu nikdo nedozvěděl, ne? Po tomhle si nikdo nebude myslet, že je to moje přítelkyně." Začal jsem kolem sebe máchat rukama.

,,Vždyť ses k ní culil úplně nemožným způsobem."

,,Já nevím, kdo říkal, ať těm holkám děláme co největší radost." Zaprotestoval jsem.

,,Ale takovéhle couře?" Zamračil se.

,,Takhle o Cassidy nemluv!" Zavrčel jsem pro změnu já.

,,Je to pravda!" Odsekl.

Chtěl jsem ještě říct něco od plic, ale přerušila mě rána. Okamžitě jsem se podíval ke dveřím.

Uviděl jsem tam rozpláclou Cass. Vypadala dost vtipně, ale musel jsem k ní, abych zjistil, jestli jí něco je.

,,Cass, je ti něco?" Přiběhl jsem k ní.

,,Doufám, že jo." Odkašlal si Mike, ale spíš sám pro sebe. Já ho ale moc dobře slyšel. Cassidy asi ne, což je dobře.

,,Ne, v pohodě, jsem jenom nešikovná." Řekla a já jí pomohl na nohy. Přičemž jsem jí vytáhl tak že se hrudí natiskla na tu mou. Začala se červenat, nad tím jsem se musel usmát.

Byli jsme u sebe tak blízko, že jsem cítil, jak se jí zvedá hrudník pod jejím dechem. Začal jsem se naklánět, až jsem ucítil její rty. Dokonalé jako vždy.

,,Tinusi, kde jsi?" Volal po chodbě Mac a pak vtrhnul do šatny. S Cass jsme od sebe rychle odskočili. ,,Aaaaaaa, tady jste." Uchechtl se. ,,Omlouvám se, že ruším, ale už musíme jet."

,,J-jo, promiň, už jdeme." Nervózně jsem se zakoktal.

Došli jsme k autu, kde už nebyli žádné fanynky. Za to tam byl Mike a něco říkal tátovi. Můžu jenom hádat o čem se bavili. Ne, nejsem naivní. Když jsme tam totiž přišli, tak jejich pohledy spadly na Cassidy.

Provokativně jsem si omotal svojí ruku kolem jejího pasu. Jak jsem čekal. Okamžitě mě probodl pohledem. Teda spíš jí.

,,Tak pojedem." Vydechl taťka a nastoupil do auta. Všichni jsme ho následovali až na Mika. No ještě aby s náma jel do hotelu a mě by kleplo.

Když jsme dojeli na hotel, tak jsme si rozdělili pokoje. Měli jsme jeden pokoj po třech a jeden pro jednoho. Proč? Protože když je táta objednával, zapoměl na Cassidy, a tak pak musel ještě jeden doobjednat. A jelikož se mu nechce utrácet za dvoulůžkový, tak prostě objednal jen pro jednoho.

Takže já jsem v pokoji s Cassidy a Marcusem a táta je sám. Né, že bych Maca neměl rád, ale bude zavazet.

~Cassidy~

Dnešek byl skvělý. Až na ten konec. Ten Mikel, či jak se to jmenuje, mě musí hodně nesnášet. Jenom doufám, že mu Tinus nevěří, že jsem s ním jenom kvůli slávě. Je to totiž pěkná blbost. Miluju ho a nikdy nepřestanu.

Dneska trošku kratší, ale snad nevadí. V příští kapitole už by se mělo začít něco dít. 😘
Děkuju za votes 💜

Keep calm [texting story] (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat